رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان این که در این دوره مدیریت شهری اقدامات خوبی شده که همه قابل دفاع است، گفت: اقدامات مدیریت شهری در بخش‌های مختلف شتاب گرفته و خوشبختانه علی رغم تمام سختی‌ها، خدمت رسانی به مردم متوقف نشده است.

به گزارش جارچی اخبار؛ علیرضا نصراصفهانی امروز _یکشنبه دوم خردادماه ۱۴۰۰_ در آئین بهره برداری از پروژه‌های عمرانی سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اظهار کرد: خرسندیم در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر شاهد برگزاری آئین افتتاح مجموعه پروژه‌هایی در راستای ساماندهی مشاغل شهری اصفهان هستیم.

وی تأکید کرد: اگر می‌خواهیم پیروی خود از شهدا، دلبستگی به جانبازان و همراهی خود را با آزادگان و تمام کسانی که در این سرزمین روزی از مال و جان و فرزندان خود گذشته و برای دفاع از این مرز و بوم به میدان دفاع مقدس رفته و امروز در بین ما نیستند را ثابت کنیم، بهترین تجلیل از آنها خدمات رسانی مطلوب به مردم است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تأکید کرد: امروز هرکسی ادعای پیروی از شهدا و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را دارد باید بکوشد و ثابت کند چرا که مسیر اثبات این ادعا تلاشی شبانه روزی و خدمتی صادقانه می‌طلبد.

وی افزود: امروز با بانگ بلند اعلام می‌کنیم که اتفاقات خوبی در این دوره مدیریت شهری برای پیشرفت شهر و تامین رفاه شهروندان آغاز شده و کارها در بخش‌های مختلف شتاب گرفته است و خوشبختانه علی رغم تمام سختی‌ها، خدمت رسانی به مردم متوقف نشده است.

نصراصفهانی با ابراز خرسندی از اینکه هر هفته شاهد افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های مختلف در شهر هستیم، گفت: اگر مسئولیت شناسی در شهرداری و شورا و در مجموع مدیریت شهری اصفهان نبود و به عهدی که با خدا بسته بودیم عمل نمی‌کردیم نمی‌توانستیم شاهد این اتفاقات خوشایند که سرزندگی در شهر را به همراه دارد باشیم.

وی با بیان اینکه در حوزه‌های مختلف از جمله عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی در این دوره مدیریت شهری اقدامات خوبی شده که همه قابل دفاع است، گفت: اگر امروز زحمات سازمان میادین را به نظاره نشسته‌ایم به دلیل پویایی و فعالیت گسترده در این سازمان است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: بودجه سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از ۸۰ میلیارد تومان در سال ۹۷ به ۶۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ رسیده که نشان از بالندگی و پویایی این سازمان دارد.

وی ادامه داد: باید از تمام کسانی که در گوشه و کنار شهر و در ذیل مدیریت شهری می‌کوشند آرامش و آسایش مردم را تأمین کنند، قدردانی کنیم.

نصراصفهانی تصریح کرد: کسانی که برای مدیریت شهری افتخارات بزرگ را ثبت و مانا می‌کنند برای پاسداری از ایثار و از جان گذشتگی و شهامت و شهادت پذیری کسانی است که روزی در کوچه پس کوچه‌های این شهر از خانواده‌های خود جدا شدند تا برای کشور افتخارآفرینی کنند بنابراین وظیفه داریم اهداف آنها را که چیزی جز سربلندی و سرافرازی کشور و خدمت رسانی به مردم و تأمین آرامش آنها نیست دنبال کنیم.