جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا استان قزوین از فوت ۹ نفر از مبتلایان به کرونا در قزوین طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش جارچی اخبار، منوچهر حبیبی با اشاره به روند بالای فوتی‌های مبتلا به کرونا در استان قزوین اظهار کرد: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته شاهد فوت ۹ نفر از هم استانی‌ها به دلیل ابتلاء به این ویروس منحوس بودیم.

وی افزود: با بستری شدن ۴۶ بیمار جدید، تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان‌های استان بستری هستند به ۲۴۳ بیمار رسیده که عدد قابل توجه ناراحت کننده‌ای است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین تاکید کرد: متأسفانه ۳۰ نفر از این افراد شرایط خوبی نداشته و بدحال هستند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در استان قزوین اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۶۰ نفر در استان قزوین به این ویروس آلوده شده‌اند که نسبت به آمارهای روزهای گذشته رو به افزایش است و این خبر نگران کننده است.

وی تأکید کرد: همچنین با لطف خدا و تلاش کادر درمان ۴۵ نفر از مبتلایان نیز در طی این مدت رونده بهبودی را طی کرده و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

حبیبی عنوان کرد: از ابتدای شیوع این ویروس در استان قزوین تا به امروز ۲۵ هزار و ۱۱۲ نفر در استان قزوین به آن مبتلا شده‌اند که متأسفانه یک هزار و ۷۵۴  نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وی در پایان یادآور شد: تنها راه مقابله قطعی با این ویروس منحوس رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و عدم حضور در مکان‌های پرجمعیت است