مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: ۲ حادثه رانندگی در محور آرادان به سرخه در این استان، منجر به فوت یک نفر و مجروحیت سه سرنشین دیگر شد.

به گزارش جارچی اخبار، مظفر محمدخانی بامداد پنجشنبه افزود: تصادف ۲ خودروی پژو با یکدیگر در کیلومتر ۸ محور آرادان به سرخه ۲ مصدوم برجا گذاشت.

وی ادامه داد: این حادثه در ساعت ۱۹ و ۵۹ دقیقه به وقوع پیوست که نیروهای پایگاه عامل آرادان به محل حادثه اعزام شدند.

محمدخانی اضافه کرد: در پی این حادثه یک نفر توسط هلال احمر رهاسازی و ۲ مصدوم حادثه توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی به حادثه تصادف بین پژو پارس و خاور اشاره کرد و گفت: این تصادف در کیلومتر ۴۹ محور آرادان به سرخه به وقوع پیوست که یک فوتی و یک مصدوم داشت.

محمدخانی اظهار داشت: این حادثه ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه به وقوع پیوست که نیروهای پایگاه عامل ده نمک به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در پی این حادثه مصدوم حادثه توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد.

جمعیت هلال احمر استان سمنان در حال حاضر چهار سازمان فعال در زمینه های مختلف امداد و نجات، جوانان، داوطلبان، تدارکات پزشکی، یک معاونت در زمینه خدمات درمانی و توانبخشی و یک موسسه علمی کاربردی را زیرمجموعه خود دارد.

در این استان بیش از هشت هزار و ۶۱۲ کیلومتر بزرگراه، آزادراه و جاده اصلی و فرعی و بیش از یکهزار هزار کیلومتر راه روستایی دارد.