شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر با معرفی برگزیدگان بخش‌های رقابتی صحنه‌ای، کودک و نوجوان و بخش نمایشنامه‌نویسی با تلاش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در خانه تاریخی طباطبائی‌ها پایان یافت.
به گزارش خبرگزاری جارچی اخبار از کاشان، همزمان با مراسم اختتامیه جشنواره که با حضورسعید ابریشمی‌راد شهردار کاشان، محمدحسین واحدیان رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، میثم نمکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، خیام وقارکاشانی دبیر جشنواره، امیرحسین حریری‌کاشانی رئیس مرکز تئاتر مولوی، تعدادی از مدیران شهری و هنرمندان برگزار شد، آرای هیات داوران شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان اعلام شد.
در بخش صحنه‌ای هیات داوران متشکل از گلاب آدینه، حسین پاکدل و سعید خسروی بدون اولویت معرفی، جوایز این بخش شامل دیپلم افتخار، تندیس و جایزه نقدی را به آرش فلاحت‌پیشه از تهران برای نمایش پنهان خانه پنج در و کیانوش ایازی از تهران برای نمایش زیپ اهداء کرد.
همچنین در بخش کودک و نوجوان با رای هیات داوران متشکل از فردوس حاجیان، لیلی رشیدی و فرناز ماجدی دیپلم افتخار، تندیس و جایزه نقدی به فرزاد لباسی از همدان برای نمایش موش کجا گربه کجا، وحید نفر از تهران برای نمایش آرزوهای یک موش کور و رامین کهن از تهران برای نمایش موش تا موش تعلق گرفت و هیات داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی را به عمادالدین رجبلو برای نمایش دشمن خدا از گرگان اعطاء کرد.
در بخش متون نمایشی و نمایشنامه نویسی بر اساس رای ایوب آقاخانی، محسن خسروی و مهدی صفاری‌نژاد از نویسندگان و هنرمندان ارزنده تئاتر کشور، نمایشنامه پانزده متر و نیم نوشته عباس چهل‌تنان از شیراز، راضیه نوشته شهرام احمدزاده از تهران و نمایشنامه اتفاق به نویسندگی محمدصادق خیمه‌کبود از کاشان به عنوان نمایشنامه برگزیده انتخاب و به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
تقدیر از برگزیدگان بخش‌های رقابتی این دوره از جشنواره( صحنه‌ای، کودک و نوجوان و بخش نمایشنامه‌نویسی)، سخنرانی سعید ابریشمی‌راد شهردار و میثم نمکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، ارائه گزارش خیام وقارکاشانی دبیر جشنواره، موسیقی سنتی توسط حسین جان خسروی و پخش آنونس از جمله برنامه‌های آیین پایانی دوره شانزدهم جشنواره سراسری تئاتر مهر بود که با همراهی هنرمندان منتخب و مسئولین اجرا شد.
شایان ذکر است اختتامیه شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با محدودیت تعداد حاضران برگزار و این مراسم از صفحه اینستاگرام جشنواره به صورت زنده پخش شد.