۱۳ هزار و ۷۵۷ دختر ایتام و محسنین با کمک حامیان طرح اکرام، از خدمات کمیته امداد برخوردار هستند.

به گزارش جارچی اخبار و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، حمیدرضا طاهری معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان همزمان با آغاز دهه کرامت، ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر گفت: در حال حاضر ۱۳ هزار و ۷۵۷ دختر یتیم و محسنین تحت حمایت حامیان هستند که از این جمع ۳ هزار و ۳۷۹ نفر از ایتام و مابقی فرزندان محسنین هستند.
وی با بیان اینکه ۹۱هزار حامی از فرزندان معنوی خود حمایت می کنند، ادامه داد: حامیان در دوماهه سال جاری، ۱۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به این فرزندان اهدا کردند.
حمیدرضا طاهری گفت: در این طرح، تعداد ۴۵ هزار و ۷۵۰ نفر حامی از تعداد ۱۰ هزار و ۱۶۲ نفر دختر کمتر از ۱۸ سال حمایت می کنند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی اظهار داشت: در حال حاضر ۱۳۱ نفر از دختران محسنین، فاقد حامی بوده و تنها از خدمات حمایتی این نهاد بهره می برند.
وی در پایان روش‌های مشارکت در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین را بیان داشت و افزود: علاقه‌مندان به حمایت از فرزندان اکرام می‌توانند به سایت ekram.emdad.irمراجعه نموده و بعد از تکمیل مراحل و دریافت کد فعالسازی، وجه مدنظر خود را وارد کنند؛ لازم به ذکر است که به محض واریز حمایت نقدی، مبلغ مستقیما و بدون واسطه به حساب فرزند مشمول طرح منتقل می‌شود. همچنین افراد می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ در این طرح مشارکت و با حمایت مادی و معنوی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد در این امر خیر حضور داشته باشند.