معاون امور فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برگزاری آئین تکریم مقام امامزادگان همزمان با روز ملی تجلیل از مقام امامزادگان در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش جارچی اخبار؛ حجت الاسلام ولی الله روان ضمن گرامی داشت دهه کرامت تامین بسته‌های معیشتی را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در امامزادگان استان اصفهان اعلام کرد و ابراز داشت: همچنین اطعام ۱۰ روزه را در این ایام داریم که در بیش از سه امامزاده استان غذای گرم توزیع خواهد شد.

وی برگزاری مراسم بزرگداشت روز ملی امامزادگان در ۲۶ خرداد ماه را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در استان اصفهان اعلام کرد و گفت: با توجه به شرایط شیوع کرونا درهر شهرستان یک امامزاده را در دستور کار داریم، در اصفهان نیز چند امامزاده از جمله حرم حضرت زینب (س) میزبان برگزاری این برنامه هستند.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به راه‌اندازی کاروان شادی «شمیم کرامت» در دهه کرامت در اصفهان ابراز داشت: در سال جاری «خدمت کریمانه گره گشایی به رسم اهل بیت (ع)» به عنوان شعار دهه کرامت انتخاب شده است و همه برنامه‌ریزی‌ها بر این اساس انجام می‌شود.

وی تعامل با دیگر نهادها و دستگاه‌های فرهنگی منطبق با شورای هماهنگی پیشنهادی دهه کرامت از دیگر برنامه‌های اوقاف  استان اصفهان در این ایام است، تصریح کرد: همچنین در این ایام نماهنگ مرتبط با زیارت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در همه امامزادگان استان انجام می‌شود.

حجت الاسلام روان همکاری و تعامل با کاروان «زیر سایه خورشید» را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در استان اصفهان اعلام کرد و گفت: تاکنون برگزاری برنامه این کاروان در حرم مطهر حضرت زینب نهایی شده است.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی روز ملی تجلیل از امامزادگان نیز ابراز داشت: برای اجرای این برنامه جلسه توجیهی برایهیئت امنا و مراکز افق برگزار شده است.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکخ برای این مناسبت سه برنامه تجلیل را در دستور کار داریم،‌تصریح کرد: تجلیل از هیئت امنا و خیران بقعه ساز، ائمه جماعات بقاع متبرکه و خادمان را در دستور کار داریم که برای این امر در هر شهرستان حداقل یک امامزادگاه مجری خواهد بود و در شهر اصفهان در سه مرکز این برنامه اجرا می‌شود.

وی غبارروبی امامزاده‌ها با همکاری اصناف، ائمه جماعات، ورزشکاران و بانوان را برنامه دیگر اوقاف اصفهان برای دهه کرامت اعلام کرد و گفت: آذین بندی و فضاسازی امامزادگان نیز از دیگر اقدامات در دستور کار برای این ایام است.

حجت الاسلام روان تامین بسته‌های معیشتی را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در امامزادگان استان اصفهان اعلام کرد و ابراز داشت: همچنین اطعام ۱۰ روزه را در این ایام داریم که در بیش از سه امامزاده استان غذای گرم توزیع خواهد شد.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان اصفهان با بیان اینکه محتوای مناسب برای استفاده شبکه‌های اجتماعی بقاع متبرکه در شبکه مجازی «شمیم افق» تولید می‌شود، گفت: کاربران این شبکه‌ها می‌توانند از این محتوا استفاده کنند.