شهردار اصفهان  در نامه ای خطاب به منتخبین مردم در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان ، ضمن تبریک و آرزوی موفقیت نوشت: مدیریت شهری اصفهان در چهار سالی که گذشت تلاش کرد اصفهان را در مسیر امید، تعالی و بهره‌مندی هرچه بیشتر از شاخصه‌های یک جهانشهر به پیش ببرد.

به گزارش جارچی اخبار؛ قدرت اله نوروزی در ادامه این نامه نوشت:اگرچه سایه مشکلات اقتصادی و کرونا دشواری‌های این مسیر را افزون ساخت اما خرسندیم که با جلب مشارکت شهروندان و احیای اعتماد فعالان مدنی، اجتماعی، سازمان های مردم نهاد و … ، ارتباط با نخبگان و طبقه خلاق، حرکت بر مدار برنامه سنجش پذیر، بهره گیری از جوانان متخصص و معتمدان مردم در مناطق، دغدغه و رویکرد جدی به موضوع عدالت فضایی، توجه به همه مناطق شهر و حرکت‌های تعاملی در دل محلات و … توانستیم در این شرایط نیز مطابق برنامه ها و اهداف حرکت کرده و سرآمدی و پیشتازی اصفهان را در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و بین المللی رقم بزنیم.

به شعارهای خود برای ایجاد انضباط مالی، شفافیت، افزایش نشاط اجتماعی و زیست پذیری شهر پایبند بودیم و همه این ها را با حمایت و مشارکت شهروندان و با اتکا به احساس تعلق آنان به اصفهان، “شهری که دوستش داریم” به پیش بردیم؛ و صد البته همدلی های شورای اسلامی شهر، نقطه اتکای ویژه ای در پیشبرد اهداف این مسیر بود.

حرکت مدیریت شهری اصفهان در چندسال گذشته بر رویکرد اصلاح، بهبود و تعالی، حفظ دستاوردها و پاسداری از آن ها و نیز ایجاد ظرفیت های جدید و بهره مندی هرچه بهتر از ظرفیت های موجود بوده و امید است مدیریت شهری و شورای ششم نیز ادامه دهنده مجموعه این تلاش ها در شورای پنجم و نیز ادامه دهنده مسیر تلاش و کوشش ادوار پیشین شورا برای تعالی هرچه بهتر اصفهان نصف جهان باشد.

به یقین برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵ که برنامه پنج ساله پیش روی مدیریت شهری اصفهان است و با سنجش دقیق و علمی همه نیازهای شهر و شهروندان و با مشارکت گروه های مختلف مردمی، دانشگاهیان، نخبگان و … تهیه و تدوین شده است، چراغ راه آینده مدیریت شهر و مبنای کلیه تصمیمات، برنامه ریزی ها و هدفگذاری ها خواهد بود. اکنون که اصفهان در سال آغازین این برنامه قرار گرفته است، توشه پرباری برای ادامه این مسیر دارد و باید تلاش کرد این مسیر بر اساس منافع شهر و شهروندان ادامه یابد.

اینجانب ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای همه منتخبین محترم مردم در شورای اسلامی شهر اصفهان، امید آن دارم که مجموعه شورای ششم با تلاش و همدلی و با تمام توان، ادامه پیشرفت و توسعه شهری اصفهان را رقم بزند.