رئیس کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با وجود تمام کاستی ها و مشکلات پیش آمده در سال های گذشته، از فشار تحریم و افزایش چند برابری قیمت ها گرفته تا شیوع ویروس کرونا، اما با مدیریت درست و کارآمد تا حد زیادی توانستیم بر مشکلات فایق آمده و امور شهر را هرچند به سختی پیش ببریم.

به گزارش جارچی اخبار و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، امیراحمد زندآور امروز (یکشنبه ۱۳ تیرماه) در یکصد و هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار  کرد: خداوند که اوج اندیشه آدمی است به قلم سوگند خورده است، زیرا با نوشتن شکوه جان انسان را عیان می‌سازد و راه تعالی او را نشان می‌دهد، روز قلم، روز بزرگداشت فرهنگ و هنر است، روزیست که بار دیگر ارزش های علمی، فرهنگی و هنری کشورمان را به خاطر آورده، و به بهانه ی این روز یادی می کنیم از اساتید فرهیخته ی کشورمان و جامعه ی اهل قلم که وجودشان موجب  توسعه و پیشرفت جنبه های مختلفی از فرهنگ و هنر این مرز و بوم شده است، اینجانب این روز فرخنده  را به  همه کسانی که دستی در نوشتن دارند تبریک گفته و برایشان آرزوی توفیقات روز افزون دارم.

وی افزود: روزهای پایانی مدیریت شهری در دوره پنجم در حال سپری شدن بوده و آنچه از این روزها باقی می‌ماند تنها تأثیر عملکرد ما در صفحات تاریخ است.

وی با بیان اینکه در این سال‌ها فشارهای بسیار زیادی بر مدیریت شهری وارد آمد، افزود: با وجود تمام کاستی‌ها و مشکلات پیش آمده در سال‌های گذشته، از فشار تحریم و افزایش چند برابری قیمت‌ها گرفته تا شیوع ویروس کرونا، توانستیم با مدیریت درست و کارآمد تا حد زیادی بر مشکلات فایق آمده و امور شهر را هرچند به سختی پیش ببریم.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: من منکر برخی مشکلات و یا سو مدیریت‌ها نیستم زیرا املای نانوشته خطا ندارد اما در مجموع با وجود تمام موارد بیان شده عملکرد نسبتاً مناسب و قابل دفاعی را برای مدیریت شهری می‌بینم.

زندآور با اشاره به عملکرد حوزه حمل و نقل شهری در چهار سال گذشته، افزود: یکی از دستاوردهای حوزه حمل و نقل تلاش برای کاهش آلودگی زیست محیطی بود و با وجود تمام تنگناهای مالی، فرسودگی ناوگان حمل و نقل و در مواردی نبود امکان نوسازی، سیاست‌های مدیریت شهری این بود که با انتخاب بهترین و در دسترس ترین روش‌ها، کارایی و اثر بخشی حداکثری در خدمت به مردم اصفهان را دارا باشد.

وی تصریح کرد: تکمیل و راه اندازی خط یک مترو، احداث خط دو مترو، احداث رینگ چهارم ترافیکی شهر، آغاز نوسازی ناوگان تاکسیرانی، خرید و بازسازی اتوبوس‌ها، استفاده از تکنولوژی‌های روز در حوزه حمل بار و بسیاری از فعالیت‌های دیگر در این زمینه گوشه‌ای از عملکرد شورای اسلامی شهر، کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات و شهرداری است.

زندآور ادامه داد: بر خود واجب می‌دانم که با تشکر از تمام افرادی که در مسیر رسیدن به سیاست‌های کلان شهر و خدمت به مردم تلاش کرده‌اند سپاسگزاری کنم.