مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان از افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی شاهنامه با اعتبار ۱۵۶ میلیارد ریال در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش جارچى اخبار؛ علی اصغر شاطوری گفت: مجموعه فرهنگی ورزشی ۱۸ هزار متری شاهنامه که مجموعه ای متفاوت است در روزهای آینده در قالب افتتاحیه های عید تا عید، افتتاح شده و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

وی با اشاره به بهره برداری از مجموعه فرهنگی ورزشی شاهنامه در خیابان گلستان منطقه هفت در روزهای آینده اظهار کرد: این پروژه با اعتبار ۱۵۶ میلیارد ریال اجرا شده است و شامل فرهنگسرا، کتابخانه، سایت ورزشی، بوستان و … به همین دلیل مجموعه ای وسیع و متفاوت است.

این مقام مسئول ادامه داد: مساحت این طرح ۱۸ هزار مترمربع است که شامل دو هزار و ۴۰۰ مترمربع مجموعه فرهنگی در سه طبقه است. همچنین این مجموعه با توجه به کارکرد ورزشی، دارای یک هزار و ۷۰۰ مترمربع سوله ورزشی است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان بیان کرد: این مجموعه دارای ۸۰۰ مترمربع سایت اداری در دو طبقه، ۱۲ هزار مترمربع بوستان و آبنما، دو هزار مترمربع پیاده رو، یک هزار متر پارکینگ خودرو است.

وی از آغاز عملیات احداث ایستگاه آتش نشانی واقع در خیابان هسا و میدان حج در روزهای آتی خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح نیاز به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار وجود دارد که در عرصه ای دو هزار مترمربعی ساخته می شود.

شاطوری افزود: زیربنای این ایستگاه یک هزار و ۸۰۰ مترمربع در سه طبقه شامل، سایت اداری، آشیانه، دیوار صخره نوردی، استخر آموزش غواصی‌، سالن اجتماعات و آموزشی و … است.