مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: همکاری پالایشگاه گاز ایلام با منطقه هفت عملیات انتقال گاز در زمینه های مختلف افزایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری جارچی اخبار از ایلام  روح اله نوریان در دیدار با مدیر منطقه هفت عملیات انتفال گاز افزود: بروزرسانی و تکمیل سیستم میترینگ در نقطه تحویل، سیستم ارسال آنلاین اطلاعات تولید از پالایشگاه به منطقه هفت و پایش خط خروجی در این پالایشگاه از جمله اقدامات فی مابین است.

وی به نقش حیاتی شرکت انتقال گاز در زنجیره تولید گاز طبیعی اشاره کرد و گفت: در سالی که توسط مقام معظم رهبری بنام ” تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها ” نامگذاری شده است، تلاش می شود که موانع تولید برطرف شود و این مجموعه قدم های مثبتی در این راستا بردارد.

 مدیر منطقه هفت عملیات انتقال گاز از همکاری‌های انجام شده فی‌مابین شرکت پالایش گاز ایلام و منطقه ۷ عملیات انتقال گاز کشور تقدیر و ابراز امیدواری کرد: این همکاری‌ها در سایه تدوام زنجیره تولید، پالایش و انتقال گاز در سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها بهتر از پیش به فعالیت خود ادامه دهد

مهدی زارع خواستار تداوم و تقویت همکاری‌های ۲ جانبه در راستای تولید و انتقال گاز مورد نیاز داخلی و صادراتی منطقه شد.

 پس از این دیدار مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام به همراه مدیر منطقه ۷ عملیات گاز از خط خروجی و نقطه تحویل گاز بازدید کرد و تفاهم لازم در راستای حفظ و پایش های فنی این بخش حاصل شد.