مدیرکل اقتصاد و دارایی ایلام اظهار داشت: مجموع اعتبارات اوراق اسناد خزانه استان چهار هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال بود که تنها ۴۵ میلیارد ریال آن جذب نشده است.

به گزارش جارچی اخبار قدرت اله فیض الهی افزود: اعتبارات جذب نشده مربوط به شرکت سهامی با رقم ۱۱ میلیارد ریال، شرکت توزیع نیروی برق و توسعه اماکن ورزشی به میزان ۷۶۰ میلیون ریال است.

وی یادآور شد: رقم اعتبارات اسناد خزانه از ۲۲۰میلیارد ریال در سال ۹۲ به ۸۷۰ میلیارد ریال در سال ۹۹ افزایش یافته که کمک بسیار خوبی به اعتبارات عمرانی استان است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی ایلام تاکید کرد: امروز آخرین فرصت استفاده از این ظرفیت بود هرچند که در فضای مجازی اعلام شده که به دلیل کرونا قرار است تا پایان شهریورماه تمدید شود اما در عمل ابلاغیه ای به این دستگاه اعلام نشده است.

فیض الهی یادآور شد: رقم اعتبارات اسناد خزانه از ۲۲۰میلیارد ریال در سال ۹۲ به ۸۷۰ میلیارد ریال در سال ۹۹ افزایش یافته که کمک بسیار خوبی به اعتبارات عمرانی استان است.

وی اضافه کرد: اعتبارات اوراق و تهاتر شناور است و دستگاه های که مطالبات پیمانکاری دارند، می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

وی تاکید کرد: وصول مطالبات دولتی در بحث پیمانکاری و بحث مالیات با کمک اسناد خزانه اسلامی می تواند تا بخش زیادی انجام گیرد.