سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: بعد از شکست در برابر تیم الهلال عربستان، جمع کردن پرسپولیس برای اولین بازی لیگ برتر سخت بود.

به گزارش جارچی اخبار،  یحیی گل محمدی شامگاه جمعه پس از پیروزی تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: بازی سختی در برابر فولاد خوزستان داشتیم ولی برد ارزشمندی به دست آوردیم.

وی افزود: بعد از بازگشت از عربستان و شکست در برابر حریف، خیلی تحت فشار بودیم؛ در کنار آن مشکلاتی داشتیم که کار جمع کردن تیم را برای ما بسیار سخت کرده بود.

گل محمدی عنوان کرد: برای نمونه در نیمه اول این بازی مشخص بود که بازی همیشگی خود را ارائه نمی‌دهیم و به نظر من نیمه اول اصلاً بازی جالبی نداشتیم. چه به لحاظ روحی و روانی و چه به دلیل اینکه مرتب در پرواز بودیم، در این بازی تحت فشار بودیم. خوشبختانه در این بازی از ضربات ایستگاهی به خوبی استفاده کردیم و گل‌های خوبی به ثمر رساندیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با بیان اینکه بردن فولاد در زمین خودش کار هر تیمی نیست، بیان کرد: می‌توانستیم در این بازی گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم ولی همین پیروزی هم ارزشمند است به خصوص اینکه وقتی بدانیم آخرین شکست خانگی فولاد دو سال قبل در برابر پرسپولیس کالدرون بوده است.

گل محمدی همچنین گفت: بازیکنان پرسپولیس از نظر مالی بسیار تحت فشار هستند و امکانات مناسبی در اختیار تیم نیست ولی از طرفی انتظار از تیم بسیار بالا است.

وی با اشاره به اینکه این برد به ابتدا به هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنم، افزود: خوشبختانه بازیکنان تیم در نیمه دوم به خوبی خود را در زمین پیدا کردند و به گونه‌ای وارد زمین شدند که ذهنیت یک برنده را داشتند. این پیروزی را همچنین به تک تک بازیکنان تیم تقدیم می‌کنم و از آنها بابت اینکه انرژی کافی و تمرکز خوبی را در این بازی از خود به نمایش گذاشتند تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص اینکه آیا بازیکن جدید خارجی به پرسپولیس اضافه می‌شود نیز گفت: با جیب خالی و پنجره بسته نمی‌شود بازیکن جدید جذب کرد. تا وقتی پنجره نقل و انتقالاتی تیم باز نشود نمی‌توانیم هیچ بازیکنی جذب کنیم و من نمی دانم این پنجره تا چه زمان بسته خواهد بود. در این شرایط گرفتن بازیکن خارجی بسیار سخت است.

گل محمدی ادامه داد: در شرایط فعلی باید بگردیم و بازیکن آزاد خارجی پیدا کنیم که این مسئله هم خودش مشکلاتی دارد زیرا بازیکنی که در این مقطع آزاد باقی مانده است، قطعاً مشکلاتی دارد به همین دلیل نمی دانم واقعاً در آینده چه مشکلاتی برای ما رخ می‌دهد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان از ساعت ۱۸ شامگاه امروز جمعه میزبان پرسپولیس در هفته اول رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر بود که این دیدار با برد سه بر یک پرسپولیس همراه بود. رضا اسدی (۶۱)، حامد پاکدل (۷۲) و عیسی آل کثیر (۸۴) برای پرسپولیس و پریرا (۷۷ – پنالتی) برای فولاد گلزنی کردند.