نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: حق‎آبه از سد کلان جزء مطالبات مردم شهرستان است.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایسنا، عباس گودرزی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جلسه‎ای با خامسی معاون آب و آبفا وزارت نیرو و حاج رسولی‎ها مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد که از طرف وزیر برای مطالبات مردم بروجرد در حوزه سدسازی هماهنگ شده بود.
وی تصریح کرد: چندتا مشکل در شهرستان بروجرد داریم که مطالبه ما از وزارت نیرو است.
نماینده مردم بروجرد خاطرنشان کرد: تزریق اعتبار بیشتر برای سد آبسرده، احیای سد شهید بروجردی و احیای سد گلرود مطالبات ما است.
گودرزی اضافه کرد: سد آبسرده تعویض پیمانکار شد و کارش را نسبت به گذشته فعال کرده است.
وی بیان کرد: سد شهید بروجردی سالها ۱۰۰هزار تومان اعتبار داشت و امروز شاهد هستیم که تجهیز کارگاه شده است و بیش از ده میلیارد اعتبار دارد.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان ادامه داد: اما تخصیص آن را در زبان درست کرده بودند اما روی کاغذ اصلاح نکرده بودند تخصیص آنجا باید از ۵میلیون به ۱۸میلیوت مترمکعب برسد که برای ما و وزارتخانه توجیح اجرا داشته باشد.
گودرزی اظهار کرد: حدود دوسال است پیگیر این تخصیص هستیم اما روی کاغذ برای ما درستش نکرده‎اند که معاون وزیر قول داد ظرف یک هفته این تخصیص را از ۵به ۱۸میلیون مترمکعب به ما ابلاغ می‎کنند.
وی تصریح کرد: یک بندخاکی بزرگ برای گلرود دیده شده اما ما از گلرود انتظار سد داریم که قول دادند در اسرع زمان یک تیم برای بررسی سد گلرود اعزام کنند.
نماینده مردم بروجرد در مجلس با اشاره به سد کلان، افزود: ما یک حق‎آبه در سد کلان داریم چون این حوزه آبریز ما است اما در زمین ملایر می‎رود و از غفلت مسئولین وقت سواستفاده شده است.

گودرزی اضافه کرد: این بی‎عدالتی و اجحاف در حق کشاورزان شهرستان بروجرد بوده که این نیز جزو مطالبات ما است که به طور جد پیگیر هستیم.