یکی از سرمایه گذاران حوزه صنایع غذایی در دیدار با محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی، آمادگی خود را برای احداث کارخانه تولید روغن های خاص گیاهی در ارومیه اعلام کرد.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایسنا، محمد مهدی شهریاری در این دیدار با اعلام حمایت از سرمایه گذاری در استان گفت: درآذربایجان غربی، هماهنگی و همدلی مناسبی میان مدیران استان در جهت جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی وجود دارد.
وی افزود: تمام تلاش ما این است که سرمایه گذاران و متقاضیان فعالیت های اقتصادی در استان، درگیر بوروکراسی اداری نشوند؛ در همین راستا پنجره واحد سرمایه گذاری برای تسهیل و تسریع امور سرمایه گذاران در استان راه اندازی شده و عملکرد دستگاه ها در این سامانه نیز بصورت مستمر ارزیابی می شود.
استاندار آذربایجان غربی در ادامه با اعلام حمایت از احداث واحد تولیدی روغن های خاص گیاهی در ارومیه گفت: تاسیس این کارخانه در استان اشتغال زایی بالایی دارد و در رونق تولید استان نیز موثر خواهد بود.
مقام عالی استان همچنین در این دیدار به مدیران دستگاه های ذیربط استانی دستور داد تا ۱۰ روز آینده، امور مربوط به صدور مجوز و استعلامات ایجاد واحد تولیدی روغن های خاص گیاهی در ارومیه را انجام دهند.
برای احداث کارخانه تولید روغن های خاص گیاهی در ارومیه در فاز اول ۵۰ میلیون یورو پیش بینی شده و برای ۱۱۰۰ نفر اشتغال زایی خواهد داشت.