عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: نظر برخی کارشناسان این است که بهترین راه برای احیای دریاچه نمک، استان قم است ولی از لحاظ گردشگری استان قم جنبه‌های گردشگری مناسبی برای این دریاچه ندارد.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایسنا، احمد امیرآبادی صبح امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که در سالن امام جواد استانداری قم برگزار شد، عنوان کرد: حس ناسیونالیستی استانی نباید باعث شود که بیت المال به اشتباه خرج شود و باید بررسی و مطالعه درستی انجام شود تا بهترین تصمیم در این خصوص گرفته شود؛ قطعا ما دوست داریم که بحث گردشگری دریاچه نمک نیز برای استان قم باشد ولی باید کارشناسی‌ها دقیق باشد تا سرمایه کشور هدر نرود.
وی افزود: نظر برخی کارشناسان این است که بهترین راه برای احیای دریاچه نمک، استان قم است ولی از لحاظ گردشگری استان قم جنبه‌های گردشگری مناسبی برای این دریاچه ندارد و شهر آران و بیدگل ظرفیت‌های بهتری را دارد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای طرح راه‌آهن قم-قزوین ردیف بودجه تعیین شده است ولی بودجه‌ای تخصیص نیافته است و باید به دنبال طرح‌هایی باشیم که قابلیت اجرایی داشته باشد.
وی ادامه داد: اشتغال زایی و زود بازده بودن باید در تصویب طرح‌های استانی مورد توجه قرار بگیرد و طرح‌هایی که این قابلیت را دارند در اولویت باشند؛ همچنین باید طرح‌هایی مصوب شوند که در کوتاه مدت اجرایی شود تا استان دچار مشکلات دیگر نشود.