سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: امروز بازیکنان مان با غیرت و با تعصب بازی کردند و آنچه کادرفنی خواسته بود را در زمین اجرا کردند‌.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایسنا، مرتضی سام بوشهری پس از پیروزی تیم پالایش نفت آبادان برابر شهرداری گرگان در بازی سوم از مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال کشور اظهار کرد: خوشبختانه همانگونه که پیش بینی کرده بودیم بازی از لحاظ کیفی و فنی از سطح بالایی برخوردار بود و امروز توانستیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.
وی افزود: بازیکنان ما نکاتی که کادر فنی به آنها گفته بودند را در زمین مسابقه به خوبی اجرا کردند. همه بازیکنان در این بازی با تعصب و غیرت ظاهر شدند و توانستند این پیروزی را با اختلاف بسبار خوبی به ارمغان بیاورند.
سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان خاطرنشان کرد: هنوز قهرمان نشده ایم و چیزی برایمان تمام نشده و فردا به مراتب بازی سخت تری را خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه تا کاپ قهرمانی را دریافت نکنیم آرام نخواهیم نشست، گفت: امیدوارم فردا بازی چهارم را نیز با پیروزی پشت سر بگذاریم و جام قهرمانی را بالای سر ببریم. آن موقع میتوانیم بگویم کار را تمام کردیم.
سام‌بوشهری ادامه داد: از همه هواداران تشکر می کنم که طبق معمول هوای ما را داشتند و برای پیروزی به ما کمک کردند. هواداران همیشه یار ششم ما در زمین مسابقه بودند و از همه می‌خواهیم فردا نیز برای بازی آخر در سالن به صورت پر شور حضور داشته باشند و به ما کمک کنند.