جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان این‌که با فرهنگ دفاع مقدس در هشت سال جنگ تحمیلی بر دشمنان فایق آمدیم، گفت: امروز نیز با اتکا به همین فرهنگ پیروز میدان هستیم.
به گزارش جارچی اخبار ، امیر محمد فهمیده قاسم‌زاده در آئین معرفی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی با بیان این‌که دوران دفاع مقدس از جمله افتخارات ملت ایران در طول تاریخ است، افزود: ترکیب مقدسی که امام راحل برای نیروهای مسلح طراحی کرده بود، توانست دشمنان را شکست دهد، اظهار کرد: اکنون فرهنگ دفاع مقدس را به فرهنگ مقاومت تبدیل کرده‌ایم. در هشت سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی را صادر کرده و به اقتدار معنوی رسیدیم. ما پیروز کامل میدان بودیم، چرا که حتی یک وجب از خاک کشور را هم به دشمن متجاوز ندادیم. هنر امام راحل، به میدان آوردن همه اقشار جامعه بود، بیان کرد: اقشار مختلف مردم بودند که در دوران دفاع مقدس جانفشانی کرده و این دوران درخشان را در تاریخ بشریت به ثبت رساندند.
امیر فهمیده قاسم‌زاده در ادامه ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام شده در موزه دفاع مقدس استان، خواستار تلاش مضاعف در رابطه با تولید محتوای این موزه شد.
در این مراسم، سردار اصغر عباسقلیزاده به عنوان مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی منصوب شد و سردار عزت‌الله جعفری نیز به عنوان مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شمالغرب کشور معرفی شد.