«وریا غفوری» پس از پیروزی ۴ بر ۲ تیمش برابر استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به عنوان یک بازیکن و به خاطر زحماتی که وینفرد شفر در تیم کشید، از او تشکر می کنم. در آن مقطع زمانی تیم ما را زنده کرد. فوتبال است و استقلال نتیجه می‌خواهد و این نتیجه به هر دلیلی حاصل نشد و ایشان رفت.
به گزارش جارچی اخبار و به نقل از ایرنا, وی افزود: پیروزی مقابل استقلال خوزستان به نفع تیم ما شد و شرایط روحی بازیکنان را درست کرد و باید دید که در دوبازی دیگر چه اتفاقی رخ می‌دهد.
بازیکن استقلال خاطرنشان کرد: بازیکن دوست دارد زیر نظر مربی کار کند که دانش بالایی داشته باشد و بتواند به تیم و خود بازیکن کمک کند.
غفوری در پاسخ به این پرسش که آیا برخورد با شفر و راه ندادن او به محل تمرین استقلال درست بود یا نه؟ گفت: من در جریان نیستم ولی چیزی که ما در آن فیلم دیدیم، حرفه‌ای نبود.
او در پایان گفت: شفر مربی با تجربه‌ای بود و به اندازه خودش به تیم استقلال کمک کرد.
«علی کریمی» بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران نیز گفت: از همه هواداران عذرخواهی می‌کنیم که قهرمان نشدیم.
وی درباره مسابقه با استقلال خوزستان افزود: باید زودتر از دقایق پایانی پیروز می‌شدیم اما متأسفانه گل های بدی دریافت کردیم ولی توانستیم در لحظات آخر دو گل دیگر به استقلال خوزستان بزنیم و این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.
کریمی تصریح کرد: با شکست برابر پدیده قهرمانی را از دست دادیم. اگر چه هنوز بر روی کاغذ شانس داریم ولی بعید می دانم چنین اتفاقی رخ دهد.
بازیکن تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: چه شفر و چه مجیدی و یا هر کس دیگری که به عنوان سرمربی مشغول به کار شود، برای بازیکنان قابل احترام است و باید تنها به بازی کردن و موفقیت برابر حریفان فکر کنیم.
کریمی تصریح کرد: بازی سختی برابر الدحیل قطر در پیش داریم. باید دو بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا را ببریم تا بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.
تیم فوتبال استقلال تهران امروز و در روزی که فرهاد مجیدی برای نخستین بار هدایت این تیم را برعهده داشت، با نتیجه ۴ بر ۲ استقلال خوزستان را شکست داد و به طور موقت به رده دوم جدول لیگ برتر صعود کرد.