مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه‎ای مردم را برای شرکت در مراسم تشییع پیکرهای مطهر ١۵٠شهید گمنام دفاع مقدس که روز پنج‌شنبه ۶ تیر ماه ساعت ٩ صبح از مقابل دانشگاه تهران برگزار می‌شود؛ دعوت کرد.
مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه‎ای مردم را برای شرکت در مراسم تشییع پیکرهای مطهر ١۵٠ شهید گمنام دفاع مقدس که روز پنج‌شنبه ۶ تیر ماه ساعت ٩ صبح از مقابل دانشگاه تهران برگزار می‌شود؛ دعوت کرد.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن اطلاعیه به شرح زیر است:

بار دیگر عطر دل انگیز پیکرهای پاک شهدا ، این تطهیر شدگان کوثر ناب بهشتی ، حال و هوای شهرمان را آسمانی می‌کند . جهاد مقدس شهیدان و خون پاک آنان عامل بقای فرهنگ تشیع علوی و تداوم بخش ارزش‌هایی است که عدالت و آزادی در پرتو آن به عینیت می‌رسد .

براستی اگر فرهنگ ایثار و شهادت در افق بیکرانگی منشور انقلاب اسلامی نبود ، هیچگاه ماوایی پر دوام و پرصلابت همچون جمهوری اسلامی ایران بر مظلومان جهان هویدا نمی‌گشت . شهدا و ایثارگران در حقیقت تجلی فرهنگ جوانمردی، ایثار و از خود گذشتگی انسان‌هایی هستند که عشق را در مکتب توحید آموختند و در راه رستگاری گام بر جاده امن الهی نهادند.

هم پیمان با این پروانه‌های شمع ولایت که درپرتو نور ایمان خویش به درجه کمال رسیدند و در راه تحقق آرمان‌های این گوهرهای تابناک ،کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اهالی فرهنگ ، هنر و رسانه خود را متعهد می دانند تا در مراسم تشییع پیکرهای مطهر ١۵٠ شهید دفاع مقدس که در روزپنج شنبه ۶ تیرماه ساعت ٩ صبح از مقابل دانشگاه تهران به سمت معراج الشهدا تشییع می‌شود حضور یافته و بار دیگر با آرمان‌های بلند انقلاب ،امام شهیدان و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند.