مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از اجرای طرح بخشودگی تعدیل بدهی صنایع کوچک در شرکت شهرک های صنعتی این استان خبر داد.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا محمد اهلی گفت: شیوه نامه بخشودگی دیرکرد اقساط معوق به شرکت شهرک‌های صنعتی استان ابلاغ شده است.
وی بیان کرد: این مشوق در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی با اخذ مجوز از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، از تاریخ ۱۰ تیر تا ۱۰ شهریورماه ۹۸ اجرا خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه طرح بخشودگی دیرکرد اقساط معوق در راستای حمایت از صنایع کوچک، رفع موانع تولید و افزایش اشتغالزایی به واحدهای صنعتی ابلاغ شده از صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی خواست تا با توجه به محدودیت زمانی، جهت بهره مندی از این مشوق به شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل مراجعه کنند.
اهلی میزان این بخشودگی را با توجه به شرایط پیشرفت فیزیکی و تا ۸۰ درصد دیرکرد اقساط معوق دانست و اظهار کرد: واحدهای تولیدی که دارای پروانه بهره برداری یا پایان کار بوده و یا در مرحله نصب ماشین آلات می‌باشند با پرداخت ۱۰۰ درصد اصل بدهی اقساط معوق خود به شرکت شهرک‌های صنعتی مشمول ۸۰ درصد بخشودگی می‌شوند.
وی گفت: همچنین واحدهای صنعتی که دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد تا مرحله نصب ماشین آلات می‌باشند با پرداخت ۱۰۰ درصد اصل بدهی اقساط معوق خود، مشمول ۷۰ درصد بخشودگی دیرکرد اقساط خواهند شد.
هزار و ۱۵۰ واحد تولیدی در استان اردبیل وجود دارد.