رییس کانون کارگران بازنشسته تبریزگفت: ایجاد خانه امید در جهت بهره مندی بازنشستگان و مستمری بگیران از خدمات فرهنگی و رفاهی قابل ارائه در این مراکز ضروری است.
به گزارش جارچی اخبار کریم صادقزاده تبریزی، با بیان اینکه برگزاری جلسات هم اندیشی موجب شناسایی و کاهش دغدغه های بازنشستگان می گردد، افزایش حقوق سال ۹۸ و پرداخت مابه التفاوت آن در سه ماهه اول سال جاری را اقدامی شایسته و قابل تقدیر از جانب مدیریت سازمان تأمین اجتماعی دانست.
دبیر اجرایی خانه کارگر استان آذربایجان شرقی ، با اشاره به طرح موضوع بازنگری قانون تأمین اجتماعی در مجلس شورای اسلامی، گفت، مشارکت شرکای اجتماعی در تدوین این قانون، موجب انعکاس مطالبات و کارآمدی هر چه بیشتر قوانین موجود خواهد شد.
سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز، ایجاد خانه امید در جهت بهره مندی بازنشستگان و مستمری بگیران از خدمات فرهنگی و رفاهی قابل ارائه در این مراکز را ضروری دانسته و افزود این موضوع با مشارکت کانون بازنشستگان و اداره کل تأمین اجتماعی استان در حال پیگیری است.
کریم صادقزاده تبریزی با تأکید به اینکه، به دنبال ارائه خدمات مطلوب درمانی، بیمه ای، رفاهی و مالی به بازنشستگان هستیم، تصریح کرد: بایستی منابع مالی مورد نیاز در جهت ارائه خدمات مطلوب کمی و کیفی پیش بینی و تخصیص یابد و در این راستا، در شورای اسلامی کلانشهر تبریز پیگیر صدور کارت منزلت بازنشستگان با شرایط جامع هستیم.
رییس کانون بازنشستگان تبریز با تاکید بر تسریع در ساخت بیمارستان ۳۲۷ تختخوابی تبریز خاطر نشان کرد: قطعا ساخت بیمارستان تامین اجتماعی در شهر تبریز بسیار ضروری و امری اجتناب ناپذیر است و پیشنهاد می شود جهت تسریع در اعطا قرارداد ملکی و ساخت این بیمارستان جلسه مشترکی بین سازمان تامین اجتماعی استان، فرماندار محترم تبریز، مدیریت درمان استان و شهردار تبریز برگزار گردد.
صاقزاده همچنین در پایان برای مدیریت جدید سازمان تامین اجتماعی آرزوی موفقیت کرد و گفت: قطعا جوانگرایی و استفاده از نیروهای جدید باعث ایجاد تحولات گسترده در این سازمان نیز خواهد شد.
وی ادامه داد: امیدواریم مدیریت عامل جدید اهتمام ویژه ای برای برقراری روابط تنگاتنگ بین سازمان تامین اجتماعی، تشکل های کارگری و کارفرمایی و کانون های بازنشستگی داشته باشد.