دبیر هیات ورزش های جانبازان و معلولان هرمزگان از کسب چهار مدال توسط تیم دوومیدانی استان در بیست و هفتمین دوره رقابت‌های دوومیدانی جانبازان و معلولان، قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد.

به گزارش جارچی اخبار حسن کامجو عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از شمار مدال های کسب شده، یک طلا، یک نقره و دو برنز است که توسط تیم مردان هرمزگان در این رقابت ها کسب شده است.

وی افزود: در این رقابتها در ماده پرتاب وزنه حسن دهقانی به مدال طلا، پوریا مرادی در ماده یکصد متر به مدال نقره و علیرضا جعفری نژاد به مدال برنز و در ماده دویست متر هم پرویز خادمی به مدال برنز رسید.

کامجو با اشاره به حضور تیم بانوان هرمزگان در این رقابتها، گفت: نماینده استان فردا در بخش بانوان به مصاف حریفان خود می رود.

وی نفرات اعزامی تیم بانوان هرمزگان را فاطمه امیری نژاد، فاطمه گلزاری، راحله حاجبی، طاهره محمدمرادی و کبری سالاری اعلام کرد.

بیست و هفتمین دوره رقابت های دو و میدانی جانبازان و معلولان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با حضور ورزشکاران ۳۲ استان در بخش مردان از روز گذشته در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب در تهران آغاز و امروز به پایان رسید.

رقابت‌های بخش بانوان جمعه ۷ تیر در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود.

در این رقابت‌ها ۲۵۰ ورزشکار آقا و ۱۵۰ ورزشکار خانم، برای قرار گرفتن در جمع ملی پوشان دوومیدانی با هم رقابت می‌کنند.

در حال حاضر ۴۵۰ ورزشکار و ۱۴ تیم در رشته های قایقرانی، بسکتبال، والیبال نشسته، بدمینتون، تنیس روی میز، دو و میدانی و والیبال ساحلی در بخش ورزش جانبازان و معلولان هرمزگان فعال هستند.