سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر گفت: این تیم با کسب برد پرگل برابر شهرداری سمنان شکست تلخ هفته گذشته برابر ایفا سرام اردکان یزد را جبران کرد.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا، مسلم مسیگر پنجشنبه شب پس از برد ۱۰ بر یک تیمش برابر شهرداری سمنان در جمع خبرنگاران افزود: هر چند این تیم در بازی هفته گذشته نیز تنها از روی بدشانسی و بدی آب و هوا برابر ایفا سرام یزد شکست خورده بود ولی این شکست اهمیت برد در بازی امشب را دوچندان کرده بود.

وی بیان کرد: با این وجود بازیکنان پارس جنوبی برابر حریف سمنانی بسیار خوب ظاهر و به یک برد ارزشمند دست یافتند.

مسیگر ادامه داد: بازگشت تیم پارس جنوبی به رده دوم جدول بسیار حائز اهمیت بود که اکنون با دستیابی به این مهم باید خود را مهیای رسیدن به صدر جدول کنیم.

وی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار نیز گفت: با ادامه اشتباه های داوری لیگ، داور در چهار صحنه به اشتباه علیه پارس جنوبی اعلام خطا کرد.

مسیگر ادامه داد: با توجه به حساسیت بازی های هفته های باقیمانده انتظار می رود روند داوری های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور مطلوب ترشود.

وی در ارتباط با بازی هفته آینده تیمش نیز گفت: پارس جنوبی در هفته سیزدهم میهمان شاهین خزر رودسر است که با توجه به نور ضعیف ورزشگاه کار سختی در پیش داریم.

مسیگر افزود: با این حال پارس جنوبی برای ادامه روند صعودی خود محکوم به برد در این بازی است.

پارس جنوبی با این برد ۲۶ امتیازی شد و به رده دوم جدول لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور بازگشت.

این تیم در هفته سیزدهم رقابت‌ها در رودسر به مصاف تیم شاهین خزر این شهر می‌رود