امام جمعه یاسوج گفت: دشمنان هر چه قدر که قوی باشند نمی‌توانند کوچک‌ترین صدمه و لطمه‌ای به ایران اسلامی وارد کنند.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا،حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: دلیل این امر داشتن رهبر با بصیرت، ملت متحد، بیدار و هوشیار و نیروهای مسلح فداکار و مقتدر است.

وی افزود: ۴۰ سال است که ملت ظلم ستیز، دشمن شناس و ضد استکبار ایران مقابل آمریکای جنایتکار ایستاده و مدام آن را تحقیر می‌کند.

امام جمعه یاسوج بیان کرد: دولتمردان عربستان سعودی خود را در مقابل نظام سلطه خوار و ذلیل کرده و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز این کشور را گاو شیرده نامیده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: طرح معامله قرن که از توطئه‌های شوم دشمنان و به ویژه آمریکا علیه ملت مظلوم فلسطین بود به لطف الهی بی نتیجه ماند.

وی به هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ نفر از یاران امام خمینی (ره) اشاره کرد و ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب چند روز قبل در دیدار با رئیس و جمعی از مسئولان دستگاه قضا پس از تبیین شخصیت این شهید بر لزوم گسترش روزافزون عدالت در کشور از سوی قوه قضائیه تأکید کردند.

امام جمعه یاسوج گفت: معظم له در این دیدار فرمودند که آیت الله دکتر بهشتی فردی انقلابی بود و علاوه بر نقش آفرینی در دوران پیروزی انقلاب خدمات ارزنده‌ای را نیز پس از آن ارائه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با تسلیت ۲۵ شوال سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) ششمین پیشوای شیعیان، اظهار داشت: آن حضرت به عنوان رئیس مذهب تشیع حدود چهار هزار شاگرد برای تبلیغ دین مبین اسلام و احکام الهی تربیت کرد.

وی با تبریک اول ذیقعده سالروز ولادت کریمه اهل بیت (ع) حضرت معصومه (س)، افزود: ایشان بهترین الگو، اسوه و سرمشق برای دختران و زنان مسلمان است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی بیان کرد: نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به زودی طرح ناظر یک را در نقاط مختلف این استان اجرا می‌کند.

وی عنوان کرد: بر اساس این طرح به افرادی که در خودروها حرکات ناپسند و خلاف شرع یا عرف انجام دهند اخطار جدی داده شده و در صورت تکرار نیز خودروی مورد نظر پس از معرفی به مراجع قضائی کهگیلویه و بویراحمد توقیف خواهد شد.