امام جمعه کرمان با بیان اینکه مسئولان باید شفاف و روشن ظرفیت موجود آب و برق را به مردم اطلاع رسانی کنند گفت: مردم هم نیز وظیفه دارند در این شرایط صرفه جویی کنند.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در نماز جمعه این هفته کرمان با تاکید بر اینکه باید مردم در عمل این را بداند که اگر کمبودی در بخشی وجود دارد در سایر مناطق نیز این امر وجود دارد اظهار داشت: مردم نیز وظیفه دارند که در این شرایط صرفه جویی کنند و امیدواریم مردم به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به حقوق بشر آمریکایی افزود: حقوق بشر یک بحث انسانی است و نقطه مقابل آن حقوق بشر آمریکایی است در حالی که در عمل خلاف شعارهای خود عمل می‌کنند.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با تسلیت شهادت آیت الله بهشتی به همه کارکنان دستگاه قضا ادامه داد: شهادت مظلومانه آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش بخشی از عملکرد حقوق بشر آمریکایی است.
امام جمعه کرمان با بیان اینکه شهادت آیت الله صدوقی بخشی دیگر از حقوق بشر آمریکایی است بیان کرد: آنچه که در یمن، سوریه، افغانستان، تحمیل تحریم‌های ظالمانه بر ملت ایران و حرکت احمقانه آنها بر روی تحریم شخصیت‌ها بخش دیگری از حقوق بشر آمریکایی است.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با تسلیت شهادت امام صادق (ع) گفت: تبیین و تبلیغ احکام اسلامی، تربیت شاگردان برجسته در تخصص‌های مختلف و تشکیل حوزه قوی در جهان اسلام و فراهم کردن بستری برای از بین بردن حکومت بنی امیه سه محور مهم در زندگی امام صادق (ع) است.
وی با اشاره به اینکه گام دوم انقلاب بسیار مهم و بحث روز است تصریح کرد: عدالت محوری در همه دستگاه‌های کشور یکی از عناصر مهم گام دوم انقلاب است که این مهم بهره مند شدن مردم از عدالت اجتماعی را به دنبال دارد و در همه خدمات عدالت شرط اساسی است.
امام جمعه کرمان با اشاره به نزدیک شدن رقابت‌های انتخاباتی گفت: کسانی که مسئول ستادهای انتخاباتی هستند و در جذب آرا مردم نفوذ دارند بدانند که در قیامت باید جواب سنگین‌تری را پس دهند.
براساس این گزارش میزخدمت جهادی این هفته نماز جمعه با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان و اعضای شورای قضائی استان برگزار شد.