رقابت ها بسکتبال لیگ مردان استان گیلان جام پسران باران، با پیروزی تیم های درفک گلبند رشت و صومعه سرا پیگیری شد.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا، در جریان این مسابقات که از هفته ششم و دور برگشت این رقابت‌ها برگزار شد، تیم بسکتبال درفک گلبند رشت برابر دنیای فلز رشت به برتری رسید و تیم هیأت صومعه سرا نیز تیم رودسر را مغلوب کرد.

بر این اساس و در جریان این رقابت‌ها، تیم بسکتبال درفک گلبند رشت که در صدر جدول گروه اول این رقابت‌ها قرار دارد، موفق شد با نتیجه ۶۹ بر ۵۰ برابر تیم بسکتبال دنیای فلز رشت به برتری دست یابد تا علاوه بر اینکه صدرنشینی خود را در این مسابقات ادامه دهد، به ششمین پیروزی متوالی خود نیز دست یافت.

اما در دیگر دیدار برگزار شده از هفته ششم این رقابت‌ها، تیم‌های بسکتبال هیأت صومعه سرا و هیأت رودسر رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم بسکتبال هیأت صومعه سرا در یک بازی برتر با نتیجه ۷۶ بر ۱۳ برابر حریفش به پیروزی رسید.

همچنین در اولین دیدار برگزار شده از دور برگشت و هفته ششم این رقابت‌ها تیم‌های بسکتبال عقاب تالش و شهرداری لنگرود به مصاف هم رفته بودند که در نهایت تیم عقاب تالش با نتیجه ۷۷ بر ۷۲ مقابل تیم شهرداری لنگرود به برتری دست یافت.

در رقابت‌های بسکتبال لیگ مردان استان گیلان جام پسران باران، ۱۱ تیم حضور دارند که در دو گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می‌پردازند که در نهایت چهار تیم برتر هر گروه به مرحله حذفی این مسابقات صعود می‌کنند.