فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: تاثیرگذاری و نقش تعیین کننده رسانه ها در توسعه و پیشرفت استان مشهود و ملموس است.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا، سردار حمید خرم دل روز جمعه در نشست هم اندیشی با جمعی از اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این باور در بین مدیران و مجموعه مسئولان اجرایی وجود دارد که چنانچه سهل انگاری و یا کم کاری در نحوه ارائه خدمات به مردم از سوی آنها صورت گیرد از چشمان تیزبین رسانه‌ای مصون نخواهند ماند.

وی البته این نکته را نیز یادآور شد که برخی سایت‌های خبری و محلی در استان کار خوب و حرفه‌ای این مجموعه تأثیرگذار را تحت شعاع قرار می‌دهند و به نوعی موجبات سلب اعتماد از رسانه‌ها را در بین افکار عمومی فراهم می‌کنند.

سردار خرم دل رشد قارچ گونه و تکثر منابع خبری در کهگیلویه و بویراحمد را بیش از آنکه یک فرصت بداند نوعی آسیب و آفت جدی فراروی حوزه رسانه‌ای و مطبوعاتی در استان دانست و تاکید کرد که باید این وضعیت با ورود متولیان امر از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی ساماندهی شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی مدیران از نحوه انتشار اخبار و تخریب شخصیت آنها به جای نقد منصفانه و عالمانه رسانه‌ها گله مند هستند که باید این حق را نیز برای آنها قائل بود.

وی تصریح کرد: یک ایراد اساسی در زمینه نقد از سوی رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد قابل مشهود است که به جای نقد عملکرد یک دستگاه اجرایی و نهاد دولتی مدیران مجموعه را مورد انتقاد غیر منصفانه و گاه تخریب قرار می‌دهند و این یک آسیب جدی است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از رسانه‌های استان خواست تا با شناسایی ظرفیت‌های توسعه‌ای از جمله حوزه گردشگری و سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف زیربنایی و اقتصادی زمینه خروج استان از محرومیت‌های تاریخی آن را فراهم کند.

وی ورود رسانه‌ها به حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی را نیز یادآور شد و گفت: در این راستا نیز باید با حساسیت، ظرافت و مدیریت صحیح اقدام کرد و حفظ آبروی افراد را نیز سرلوحه کار و برنامه های خود قرار داد.