مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی ابراز امیدواری کرد با تغییر و تحول مدیریتی در کارخانه ماشین سازی تبریز شرایط بهتری بر فعالیت های این کارخانه حاکم شود.
به گزارش جارچی اخبار میراحدحسینی، ماشین سازی تبریز را نگین صنعت کشور خواند و گفت: ماشین سازی تبریز به عنوان زیر ساخت کارخانجات مادر کشور یک واحد تولیدی منحصر بفردی است که محصولات آن علاوه بر بازار داخلی مورد استقبال کشور های همجوار می باشد که همه ما توسعه آن را خواهانیم.
وی با تأکید بر اینکه صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد باید با بکارگیری مدیران تحول گرا زمینه توسعه روزافزون ماشین سازی تبریز را فراهم کند اظهار داشت: خوشبختانه در ماه¬های اخیر کارگران کارخانه ماشین سازی تبریز معوقات حقوق و دستمزد نداشته و هم اکنون یک هزار و ۲۰۰ نفر کارگر در آن شاغلند.
میر احدحسینی با اشاره به پتانسیل موجود کارخانه ماشین سازی تبریز افزود: در حال حاضر کارخانه ماشین سازی کمتر از ظرفیت واقعی و اسمی خود فعالیت دارد ولی با توجه به وضعیت این صنعت بستر کار زیادی برای کارخانه ماشین سازی و افزایش تولید در آن وجود دارد که با برنامه ریزی تحقق آن دور از دسترس نیست که حتی زمینه توسعه هر چه بیشتر آن نیز وجود دارد.
وی با اعلام آمادگی اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی برای پیگیری مشکلات کارخانه ماشین سازی تبریز افزود: این اداره کل همچون گذشته برای توسعه هرچه بهتردرکنار این کارخانه قرار دارد