سرمربی تیم والیبال نوجوانان دختر آذربایجان غربی گفت: والیبالیست های باانگیزه این تیم در نخستین گام از رقابت‌های قهرمانی کشور با نتیجه قاطع سه بر صفر کرمانشاه را شکست دادند.
به گزارش جارچی اخبار سیمین ایرجی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر کشور از روز شنبه با حضور ۹ تیم در قالب ۲ گروه پنج و چهار تیمی در سالن تختی شاهرود در حال برگزاری است.
وی بیان کرد: تیم نوجوانان دختر آذربایجان غربی در گروه یک با تیم‌های قزوین، کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری هم‌گروه است و در گروه ۲ تیم‌های سمنان، بوشهر، فارس، لرستان و کردستان حضور دارند.
وی افزود: تیم دختران آذربایجان غربی عصر امروز در دومین دیدار خود مقابل تیم قزوین صف‌آرایی می‌کنند و از انگیزه بالایی برای کسب دومین پیروزی برخوردارند.
سرمربی تیم والیبال نوجوانان دختر آذربایجان غربی گفت: پس از انجام بازی‌های دور مقدماتی، تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله پایانی راه می‌یابند و تمام تلاش کادر فنی و بازیکنان رسیدن به جمع چهار تیم برتر است.
سال گذشته تیم والیبال جوانان دختران ارومیه قهرمان و تیم امید دختران ارومیه نیز مقام نایب قهرمانی مسابقات کشور را به خود اختصاص دادند.
اعزام اسماً سعیدی در پست قدرتی زن به همراه تیم ملی جوانان دختران ایران به مسابقات قهرمانی ۲۰۱۸آسیا و معصومه اسماعیلی به عنوان پاسور اصلی تیم ملی جوانان به رقابت‌های ۲۰۱۷ آسیا به عنوان ملی‌پوشان ارومیه‌ای از دیگر افتخارات آذربایجان‌غربی در این رشته است.