شهرام دبیری گفت: کارگران سربازان خط مقدم در عرصه اقتصادی هر کشوری هستند که تحقق رونق تولید تنها با بازوان توانمند ایشان محقق می شود.
به گزارش جارچی اخبار، شهرام دبیری در حاشیه دیدار هیات بلند پایه کارگری چین با شهردار و اعضای فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز که در محل عمارت تاریخی شهرداری تبریز برگزار شد تاکید کرد: ارتقای امنیت شغلی، پرداخت به موقع حقوق و مطالبات و کمک به بهبود معیشت و رفاه این قشر در اولویت اهداف شورای اسلامی شهر تبریز و شهرداری تبریز در تمام مدت بوده است.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز افزود: یکی از اصلی ترین تلاش های ما در مجموعه ی شورای شهر تبریز با همکاری شهرداری محقق کردن امکانات رفاهی مناسب برای کارگران است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه شهر تبریز طی چند سال گذشته به عنوان تمییزترین شهر ایران معرفی شده است گفت: این افتخار جز در سایه تلاش های شبانه روزی کارگران شهرداری تبریز نبوده است.
رییس شورای شهرستان تبریز در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: طی حضور چندباره ام در کشور چین، شاهد پیشرفتهای اقتصادی بالا و افزایش تولید ناخالص ملی در این کشور بوده ام و چین این امر را مرهون نیروی کار بسیار زیاد خود است.
وی همچنین تبادل تجربیات دو کشور در زمینه های مرتبط با امور کارگری را امری حیاتی برای بهبود هر چه بیشتر وضعیت کارگران دانست.
گفتنی است این دیدار با حضوراعضا شورای اسلامی شهر تبریز و شهردار و برخی از مدیران ارشد شهرداری تبریز با هدف افزایش تعاملات و تبادل تجربیات میان دو کشور برگزار شد.
هیئت بلند پایه کارگری کشور چین به ریاست گنگ آنگ دونگ معاون اتحادیه کارگران کشور جین به همراه یو آن زنگ وی رییس اتحادیه صنایع سبک و نساجی، جیانگ شیبائو مدیر کمیته مالی اتحادیه، وانگ شی مدیر حسابرسی اتحادیه و دوآن چنگ یوم مدیر صندوق اتحادیه کارگران کشور چین به تبریز سفر کرده اند و در این سفر توافق نامه همکاری میان اتحادیه اتحادیه کارگران استان شاندونگ چین و خانه کارگر آذربایجان شرقی امضاء شد
این هیأت در این سفر همچنین از ظرفیت‌های کارخانه سیمان صوفیان، تراکتورسازی تبریز بازید کردند و دیدار با استاندار آذربایجان شرقی ، شهردار تبریز و اعضای فراکسیون کارگری شورای اسلامی کار شهر تبریز از دیگر برنامه‌های این هیأت کارگری در آذربایجان شرقی بود.