آیین گرامیداشت روز خبرنگار با حضور خانواده رسانه و صاحبان قلم به همت اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز و خانه مطبوعات استان در پارک آبشار ایستگاه اول تله کابین تبریزباحضورمحمدحسین¬حسن زاده مدیرکل اداره سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز، فیروزیان مدیرعامل سازمان عون بن علی شهرداری تبریز، تقی زاده معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و شهردار سهند برگزار شد.
مدیر اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز ضمن تبریک روز خبرنگار و تقدیر از همکاران رسانه ای و مطبوعاتی به ویژه در حوزه سلامت و امور اجتماعی خدمات اصحاب رسانه را قابل توجه و ارزشمند عنوان کرد و گفت: روز خبرنگار، در حقیقت یادآور اراده عظیم مردان و زنانی است که برای بازگویی حقایق، پرچم مقدس اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه شده اند.
محمد حسین حسن زاده خبرنگاران و رسانه ها را قوه و بازوی چهارم جامعه در کنار سه قوه مقننه، قضائیه و مجریه خواند و گفت: با وجود رسانه های قوی در جامعه، می توان در برخورد باهم بدون متوسل شدن به قوّه قضائیه، قهریه و قانون، امنیت جامعه را فراهم کرد و با استفاده از این اهرم، صداقت و شفافیت در جامعه را ارتقا بخشید.
حسن زاده با بیان این که امیدوارم تمام تلاشگران این عرصه، به آنچه که حق آن هاست، دست یابند، ادامه داد: قطعاً فعالان این عرصه به واسطه حساسیت شغل خاص شان، نمی توانند به کسی یا جایی وابسته یا متصل باشند. چون در غیر این صورت نمی توانند با قلم و قاطعیت خود، به بیان واقعیات جامعه و مسایل حقیقی آن بپردازند.
مدیرکل بیمه سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز در پایان ضمن تبریک هفته ازدواج، تشکر و قدردانی از معاونت امور جوانان استان به خاطر مشارکت برای ارج نهادن به جایگاه ازدواج و انتخاب زوج های موفق رسانه ای، آرزوی خوشبختی برای زوج های موفق عرصه خبر و رسانه کرد و از استمرار همکاری ها با خانه مطبوعات استان در راستای تفاهمنامه منعقده فیمابین خبر داد.

معصومه شکوهی سردبیر روزنامه پیام آذربایجان و صاحب امتیاز و مدیرمسئول نشریه صدای زنان

قمر طالبی خبرنگار و دبیر سرویس فرهنگی واجتماعی روزنامه مهد تمدن

رضا عظیم آذری سرپرست روزنامه کار و کارگر و صاحب امتیاز و مدیرمسئول نشریه کشاورزان و کارگران تلاشگر

در این مراسم از زوج های موفق عرصه خبر و تلاشگران رسانه ای خانم وحیده حاجی محمد یاری و همسر بزرگوار ؛آقای خوش نیت و همسر بزرگوار ؛ خانم الهه مهدوی و همسر بزرگوار ایشان؛سحرفکردار و همسر بزرگوار ایشان؛تجلیل بعمل آمد .
همچنین از سه فعال رسانه ای در عرصه خبر در حوزه سلامت و امور اجتماعی معصومه شکوهی سردبیر روزنامه پیام آذربایجان و صاحب امتیاز و مدیرمسئول نشریه صدای زنان و خانم قمر طالبی خبرنگار و دبیر سرویس فرهنگی واجتماعی روزنامه مهد تمدن و آقای رضا عظیم آذری سرپرست روزنامه کار و کارگر و صاحب امتیاز و مدیرمسئول نشریه کشاورزان و کارگران تلاشگر تجلیل بعمل آمد
در پایان مراسم به قید قرعه به ده نفر از شرکت کنندگان در مراسم هدایایی از طرف سازمان ورزش و جوانان و اداره کل سلامت وامور اجتماعی شهرداری تبریز اعطاء شد.