سرمربی تیم فوتسال مس‌سونگون گفت: خوشحالم که بازیکنان تیم با وجود خستگی تیم موفق برابر ارژن شیراز به برتری دست یافت.
به گزارش جارچی اخبار علیرضا افضل در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: بازیکنان تیم مس با وجود خستگی حضور در مسابقات آسیایی و جهانی، در بازی مقابل ارژن خوب ظاهر شده‌ و موفق شدند ۳ امتیاز این بازی را کسب نمایند.
وی گفت: در بازی روز جمعه هدف مان کسب ۳ امتیاز بود که به آن رسیدیم و حالا به دنبال ریکاوری و تمرینات تیم هستیم و به هر حال من تفکرات دارم که با تفکرات آقای تقی پور فرق می‌کند و برای بازی آینده تیم را آماده می‌کنیم و انشاالله تلاش می‌نمایم تیمی خوبی مهیا کرده و بتوانیم قهرمانی لیگ برتر را کسب نمایم.
وی گفت: من همیشه به قهرمانی فکر کرده و هیچ وقت به دومی و سایر مقام‌ها مدنظرم نبوده و فکر بزرگی دارم و در مس هم به دنبال همین هدف هستم و سعی می کنم رضایت تماشاگران تیم را نیز به دست آورم.
افضل گفت: بازیکنی به جمع تیم مس سونگون اصافه نمی‌شود و بازیکنان خوبی را داریم و شاید تنها به جای مصدومان بازیکن بگیریم.
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: ۴ بازی نسبت به سایر تیم‌های کمتر داریم و اگر تمام امتیازات بازی عقب افتاده را بگیریم به صدر جدول صعود می‌کنیم و تلاش می‌کنیم با ارائه بازی‌های خوب برابر حریفان خود به برتری رسیده و فاصله امتیازی خود را با صدر جدول کاهش دهیم.
وی افزود: نفرات تیم مس نسبت به دوره قبلی که من بودم بهتر بوده و نفرات ملی‌پوشان تیم افزایش یافته و باشگاه حرفه‌ای‌تر شده است و امیدوارم مشکلی پیش نیاید و تلاش خواهیم کرد نتیجه بهتری را کسب نمایم.