معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی از اجرای طرح «مهر حسینی» در ایام محرم برای تامین لوازم تحصیل دانش آموزان نیازمند خبر داد.
به گزارش جارچی اخبار، یونس فاتح با اشاره به برگزاری طرح «مهر حسینی» در ایام محرم گفت: این طرح برای جمع‌آوری نذورات مردمی به‌منظور تامین لوازم تحصیل دانش آموزان نیازمند در استان در حال برگزاری است.
وی افزود: این طرح با بهره‌گیری از ظرفیت‌های هیئت‌ های مذهبی و همت آن عزیزان اجرا می‌شود و عزاداران حسینی می توانند با مشارکت در طرح، سهمی در تحصیل دانش آموزان محروم داشته باشند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی بیان داشت: کمک‌های مردمی در طرح «مهر حسینی» بین ۱۴ هزار و پانصد دانش آموز تحت حمایت این نهاد در استان آذربایجان شرقی توزیع می شود.
وی افزود: با اجرای این طرح تمامی دفاتر کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت کمک‌ها و نذورات مردمی برای کمک به دانش آموزان تحت حمایت هستند.
فاتح خاطر نشان کرد: همچنین مردم نیک اندیش و عزاداران امام حسین (ع) می‌توانند با شماره‌گیری کد #۳*۵*۰۴۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه نسبت به پرداخت آنی نذورات و توزیع آن بین محرومین و دانش آموزان نیازمند اقدام نمایند.