مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز از راه اندازی بازارچه میوه و تره بار میلاد توسط این سازمان خبر داده و گفت: بازارچه میلاد یکی از زیباترین و به روزترین بازارچه‌های میوه و تره بار در شمالغرب کشور است.
به گزارش جارچی اخبار، ابراهیم محمدی در بازدید از بازارچه میوه و تره بار میلاد واقع در کوی ولیعصر تبریز، اظهار داشت: بازارچه میوه و تره بار میلاد یکی از زیباترین و مدرنترین بازارچه های میوه و تره بار، در سطح شهر تبریز و حتی شمالغرب کشور بوده و می توان گفت این بازارچه ویترین بازارچه های میوه و تره بار است.
وی افزود: مسائل بهداشتی و نحوه نگهداری میوه و تره بار در سردخانه نیز در این مرکز به صورت مطلوب انجام می‌گیرد.
محمدی با تاکید بر لزوم توسعه کیفی و کمی بازارچه‌های میوه و تره بار گفت: برای خدمات رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان، و با بستر سازی مناسب از سوی شهرداری‌های مناطق نسبت به راه‌ اندازی بازارچه‌های میوه و تره بار در نقاط مختلف شهر که فاقد این مراکز هستند و تقاضا برای استفاده از خدمات این بازارچه‌ها وجود دارد اقدام خواهیم کرد.
گفتنی است، بازارچه میوه و تره بارمیلاد واقع در ولیعصر به متراژ ۳۶۵ متر مربع است و شهروندان می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند. همچنین با راه اندازی این بازارچه برای بیش از ۱۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد اشتغال شده است.