در پنج روز معاملات هفته‌ای که گذشت شاخص بورس ۲۰ هزار و ۲۴۳ واحد رشد داشت، شاخص کل در پایان روز چهارشنبه (۲۷ شهریور ماه) با عدد ۲۹۴ هزار و ۱۶۶ واحد به معاملات پایان داد که این رقم در روز چهارشنبه (۳ مهر ماه) به عدد ۳۱۴ هزار و ۴۰۹ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور در آخرین روز معاملات هفته گذشته ۳۳۷ هزار و ۸۴۵ واحد بود که در روز چهارشنبه این هفته به رقم ۳۶۳ هزار و ۲۱۴ واحد رسید و افزایش ۲۵ هزار و ۳۶۹ واحدی را رقم زد.
به گزارش جارچی اخبار به نقل ازایرنا: همچنین شاخص کل (هم وزن) در پایان هفته گذشته ۸۴ هزار و ۲۴۷ واحد بود که در هفته جاری این عدد به ۹۱ هزار و ۵۵۰ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) از ۵۶ هزار و ۳۹۵ واحد به عدد ۶۱ هزار و ۲۸۴ واحد رسید.

ارزش بورس تهران در هفته ای که گذشت ۱۱ هزار و ۶۴۸ میلیارد ریال بود که در مقایسه با هفته گذشته ۶ درصد افزایش را تجربه کرد، همچنین ارزش فرابورس در مدت ذکر شده سه هزار و ۳۰۷ میلیارد بود که نسبت به مدت مشابه هفته گذشته با افزایش چهار درصدی همراه شد.

در هفته منتهی به سوم مهر ماه مواد دارویی، قند و شکر، بیمه و بازنشسته، سیمان، انبوه سازی، صنایع غذایی به جز قند و شکر، چندرشته ای صنعتی، حمل و نقل، کانی های غیرفلزی، خودرو و شیمیایی از جمله صنایعی بودند که بیشترین میزان بازدهی را به خود اختصاص دادند و طبق آمار ارائه شده در هفته‌ای که گذشت مواد دارویی و قند و شکر و بیمه و بازنشسته با بیشترین میزان بازدهی همراه بودند.

در هفته‌ای که گذشت، بانک‌ها و موسسات اعتباری، خودرو و قطعات، فلزات اساسی، شیمیایی، صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله، سرمایه گذاری ها، بیمه و بازنشستگی، انبوه سازی املاک و مستغلات، واسطه گری های پولی و مالی، استخراج کانه های فلزی و سیمان، آهن و گچ نسبت به دیگر صنایع بیشترین حجم معاملات را داشتند.

همچنین فرآورده های نفتی، صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله، شیمیایی، بانک ها و موسسات اعتباری، خودرو و قطعات، فلزات اساسی، دارویی، استخراج کانه های فلزی، سیمان، آهنک و گچ، صنایع غذایی به جز قند و شکر، انبوه‌سازی املاک و مستغلات، سرمایه گذاری ها، بیمه و بازنشستگی، میزان از ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.