شب گذشته بخشی از سقف کاذب ترمینال یک فرودگاه مهرآباد که محل عبور لوله های آب از پشت سقف کاذب بود از سمت بست لوله ها جدا و باعث ریزش آب شد. در همین راستا «میر سعید صفی نیا» روز سه شنبه به خبرنگار اقتصادی ایرنا، گفت: به دلیل شدت باران و باز شدن بست‌های انتهای دو لوله آب، بخشی از سقف کاذب در ترمینال یک آسیب دید و ریخت که بلافاصله عملیات تعمیر آن آغاز وسریعا سقف کاذب نصب شد.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران ادامه داد: محل ریزش سقف در قسمت انتهایی ترمینال یک بود که محل تردد مسافران نیست و خوشبختانه خسارتی متوجه مسافران نشده است. به گفته صفی نیا عملیات مربوط به بهسازی سقف ترمینال یک این فرودگاه که از سال گذشته آغاز شده است ادامه دارد و این مکان نیز قسمتی از فضای در حال بازسازی ترمینال است.

وی خبر داد در پی این کوتاهی با پیمانکار مربوطه برخورد می‌شود.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا, پیش از این «مصطفی صفایی» معاونت عملیاتی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران پنجم در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: بخشی از پروژه‌های جاری که شامل بهسازی محیط فرودگاهی است در فرودگاه مهرآباد تهران به عنوان پرترددترین فرودگاه کشور اجرا شده است. بر این اساس بهسازی ترمینال یک و دو این فرودگاه از سال گذشته دستور کار قرار گرفته است.
به گفته صفایی بهسازی ترمینال یک و دو شامل تعمیرات مربوط به کف و سقف و فضای ترمینالی است.
معاونت عملیاتی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تصریح کرد: دو پروژه دیگر برای مهرآباد در دستور کار است که مربوط به مقاوم‌سازی و آماده‌سازی ترمینال یک است و بعد از هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.