هواپیمای در نظر گرفته شده برای پروازهای سمنان به مشهد Atr ۷۲ است که با ظرفیت ۶۵ نفر قرار است و به شماره پرواز ۳۴۶۶ به مدت ۶ ماه در روزهای سه شنبه و جمعه که به برنامه پروازهای زمستانه معروف است برقرار باشد .

استاندار سمنان در حاشیه اولین پرواز دوره‌ای به مقصد مشهد مقدس از فرودگاه سمنان، با بیان اینکه وجود ۲ فرودگاه در استان ظرفیتی خوب، مطالبه مردمی و دستور سفر رئیس جمهوری است، گفت: پروازهای فرودگاه سمنان به صورت دوره ای برقرار شده است.

علی‌رضا آشناگر افزود: فرودگاه سمنان در زمینه پرواز آزمایش شده و با رفع نواقصی مانند باند، تجهیزات و ساختمان، اکنون پروازهای دوره‌ای در این فرودگاه آغاز شد.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا, وی ادامه داد: پرواز فرودگاه سمنان- مشهد روزهای جمعه و سه‌شنبه به صورت رفت و برگشت برقرار است و با همدلی در استان و بسته به استقبال شهروندان، مسیرهای دیگر در آینده اضافه می‌شود.

استاندار سمنان تصریح کرد: مردم استان استقبال خوبی از پرواز فرودگاه مشهد داشته اند و تمام بلیت ها فروخته شده و این نشاندهنده ظرفیت فرودگاه سمنان برای افزایش و تداوم پرواز است.

آشناگر یادآور شد: در فرودگاه شاهرود پرواز برقرار است و کار توسعه این فرودگاه در حال پیگیری است، توسعه فرودگاه‌ها نقشی مهم در توسعه استان سمنان دارد و زیرساختی مهم محسوب می‌شود.

اولین پرواز هواپیمای مسافربری از فرودگاه سمنان به مقصد مشهد ۲۴ آبان ۹۷ انجام شد.