حجت الاسلام شکرالله بهرامی روز چهارشنبه در نشست قضایی در کاشان افزود: صدای معترض را باید بشنویم و اهل انتقاد باشیم اما با اشراری که با عقده نسبت به تخریب اموال عمومی اقدام می‌کنند، باید با تمام توان و قاطعانه برخورد کرد.

وی تصریح کرد: کسانی در برهه‌های حساس با عقده وارد صحنه می‌شوند که در جای دیگر درد کشیده‌اند و این استخوانی گیر کرده در گلوی استکبار جهانی است.

معاون رییس قوه قضاییه با تاکید بر لزوم نقدپذیری اضافه کرد: آنها نمی‌توانند نظام جمهوری اسلامی ایران را تحمل کنند و از این رو تا جریانی در کشور شکل می‌گیرد، در خیال خودشان فاتحه نظام را می‌خوانند.

وی ادامه داد: رزمندگان سپاه اسلام در دوران دفاع مقدس با روحیه اتحاد و مقاومت بدون هیچ گونه امکانات ویژه‌ای به رویارویی با دشمن برخاسته و توانستند آنها را شکست دهند و در زمان حاضر نیز استکبار می‌کوشد نظام را ساقط کند.

بهرامی بیان کرد: نیروهای مسلح در زمان جنگ با وجود اینکه در اوج غربت قرار داشتند، نیروی نظامی کشور را در اوج اقتدار قرار دادند و امروز هم می‌توانند با اتحاد، همصدایی و همدلی رویاروی دشمنان ایران اسلامی بایستند.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا, وی یادآور شد: کار نیروهای مسلح و سازمان قضایی در این میان ایجاد امنیت است، بنابر این نباید مزاحمت برای همدیگر ایجاد کنیم بلکه باید بدون هیچ گونه حاشیه‌ای یاری‌گر هم باشیم.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح تاکید کرد: نگذاریم نیروهای مسلح آسیب ببینند، باید از آنها حمایت کنیم و چنان رفتاری داشته باشیم که در آنها رغبت و انگیزه بیش از پیش ایجاد شود.

وی همچنین بیان کرد: یکی از افتخارهای سازمان قضایی نیروهای مسلح این است که با انسان‌هایی نجیب، کم توقع و مسوولیت‌پذیر روبه‌رو است که در ایجاد امنیت برای کشور نقش دارند.

برگزاری دیدار مردمی و حضور در شورای اداری کاشان از دیگر برنامه‌های سفر ۲ روزه معاون قوه قضاییه و رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح به این شهرستان است.