مرتضی بختیاری روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین افزود: نباید از ظرفیت خیران و مردم برای کمک به مددجویان غافل شد و مرکز نیکوکاری با محوریت مساجد می‌توانند در راستای تحقق این مهم به کار بسته شوند.

وی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری به شناسایی نیازمندان واقعی منجر می‌شود، اظهار داشت: هدف از توسعه این نوع مراکز آن است که وجوهات جمع آوری شده در اختیار امامان جمعه قرار گیرد و متقاضیان کمک نیز بتوانند از این اعتبارات استفاده کنند.

بختیاری، مهم‌ترین اولویت کمیته امداد را توانمندسازی مددجویان عنوان کرد و گفت: این مهم از طریق سه رکن اشتغال، مسکن و تلاش فرهنگی برای بارور کردن روحیه ایستادگی و مقاومت مددجویان انجام می‌شود.
به گزارش جارچی اخبار و به نقل از ایرنا, رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) به ساخت ۷۵۰ مسکن برای مددجویان قزوین اشاره و یادآور شد: این طرح از ابتدای سال جاری در سطح استان اجرایی شده و اولویت آن نیز ایتام و خانواده‌های مددجوی بالای سه نفر است.

به گفته وی، طرح دوباره زندگی با هدف احیای خانواده‌ها در کمیته امداد استان قم اجرایی شده و تاکنون ۱۶۵ زوج را آشتی داده که این نیز می‌تواند در قزوین اجرایی شود.