مدیرعامل باشگاه تراکتور با اشاره به اینکه سرمربی تیم پیش از این نیز درخواست جدایی کرده بود، گفت: دنیزلی به خاطر مشکلات شخصی خواستار قطع همکاری شد.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا، غلامرضا صادقیان شنبه شب در جمع خبرنگاران در خصوص جدایی دنیزلی، اظهار کرد: آقای دنیزلی به دلیل برخی از مشکلات شخصی بارها در اواسط فصل به ترکیه سفر کرد و پیش از این نیز درخواست جدایی از تراکتور را داده بود، اما باتوجه به تغییرات متعدد سال گذشته، مالک باشگاه و اعضای هیأت مدیره با ایجاد تغییرات در فصل جاری مخالف بودند و به همین دلیل برای تداوم همکاری تأکید داشتیم تا اینکه در جلسه روز گذشته با آقای دنیزلی، ایشان به صورت قاطع خواستار قطع همکاری و سفر به ترکیه شد.
صادقیان با اشاره به فشردگی مسابقات لیگ برتر، توضیح داد: با توجه به اینکه هر چهار روز یک بازی انجام خواهیم داد و از طرفی تغییرات ۱۰۰ درصدی در کادرفنی در فاصله‌ی کوتاه جواب نمی‌دهد، با تصمیم مالک باشگاه، مسئولیت فنی تیم به آقای شیخ لاری که طی ۶ ماه گذشته همراه تیم بود، سپرده شده است. آقای شیخ لاری در مسائل فنی از مسعود شجاعی کاپیتان تیم هم کمک خواهد گرفت.
وی ادامه داد: به دنبال بهبود شرایط تیم از نظر روحی و روانی و ایجاد وحدت در باشگاه برای ارایه بازی ایده آل و تماشاگر پسند هستیم.
صادقیان در خصوص تغییرات متعدد دنیزلی در ترکیب تیمش، گفت: ما به هرم مدیریتی اعتقاد داریم و از این رو چندین بار به آقای دنیزلی اعلام کرده بودیم که برای جذب کمک مربی آمادگی داریم، اما ایشان نپذیرفت و به باشگاه گفت که در صورت نیاز اعلام می‌کند که هیچگاه اینگونه نشد.
مصطفی دنیزلی، سرمربی ترک تبار تیم فوتبال تراکتور با جدایی از این تیم پرطرفدار، بامداد امروز شنبه تبریز را به مقصد استانبول ترک کرد و احد شیخ لاری، سرپرست تراکتوری ها، مسوولیت هدایت آن را بر عهده گرفت.
احد شیخ لاری، سرپرست تیم فوتبال تراکتور، دارای مدارک مربیگری لیسانس جامع بین‌المللی، مربیگری حرفه‌ای از فدارسیون فوتبال انگلستان، گواهی نامه بین‌المللی مربیگری حرفه‌ای از فیفا تحت نظر فیلیپ ردون و لیسانس A بین‌المللی مربیگری حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا و اروپاست.
شیخ لاری در فاصله سال‌های ۷۹ تا ۸۲ به عنوان دستیار و در فصل ۸۶ – ۸۷ نیز به عنوان سرمربی هدایت تراکتور را برعهده داشت. او همچنین از ابتدای فصل جاری به عنوان سرپرست در کنار تراکتور حضور دارد.
تیم تراکتور با ۱۸ امتیاز در رده هشتم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جای دارد .