رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان از قیچی کردن ۳ دستگاه خودرو تریلر در یکی از بزرگراه های شهر اصفهان و مسدود شدن ۶ ساعته این بزرگراه خبر داد. 

به گزارش جارچی اخبار و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” محمد رضا محمدی” با بیان این مطلب اظهار داشت: ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز ۳ دستگاه خودروی تریلر در بزرگراه شهید “اقارب پرست” قیچی کردند که این حادثه باعث مسدود شدن خودرو و ترافیک سنگین در این بزرگراه شد.

وی افزود: با تلاش ماموران پلیس راهور و عوامل شهرداری، نهایتاً در ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح امروز پس از حدود ۶ ساعت مسیر این بزرگراه باز شده و تردد در آن از سر گرفته شد.

سرهنگ محمدی، علت وقوع حادثه را لغزنده بودن سطح بزرگراه در اثر بارش باران و عدم توانایی رانندگان خودروهای مذکور در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه عنوان کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: رانندگان به هنگام بارندگی در معابر بزرگراهی باید سه نکته اساسی رعایت سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی ایمن و توجه کامل به جلو را هنگام تردد در زمان بارزش باران و برف مد نظر قرار دهند.

سرهنگ محمدی، در پایان با ابراز نگرانی در خصوص وقوع تصادفات رانندگی در معابر بزرگراهی به هنگام بارندگی ، خواستار پیگیری فوری علل لغزندگی و قیچی کردن تریلی ها در معابر بزرگراهی شهر اصفهان با همکاری شهرداری اصفهان شد.