معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز گفت: نشست تخصصی نقش شهرداری ها در تحقق گام دوم انقلاب در بستر فرهنگی و اجتماعی و آیین اختتامیه نخستین همایش ملی شهر پایدار و گام دوم انقلاب برگزار می شود.
به گزارش جارچی اخبار ، حجت الاسلام احمد حمیدی با بیان اینکه در این نشست تخصصی موضوع نقش شهرداریها در تحقق گام دوم انقلاب در بستر فرهنگی و اجتماعی مورد بررسی قرار می گیرد گفت: نشست تخصصی نقش شهرداری ها در تحقق گام دوم انقلاب در بستر فرهنگی و اجتماعی با حضور و سخنرانی دکتر بنیانیان استاد برجسته دانشگاه و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می شود.
وی افزود: تلاش ما براین است که در قدم بعدی با همراهی معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی در راستای کاربردی کردن همایش ملی شهر پایدار و گام دوم انقلاب طرح های استخراجی با قابلیت اجرایی در بودجه سال ۹۹ شهرداری لحاظ شود و در نهایت در اختیار شهرداران و اعضای شورای اسلامی کلانشهرها و شهرها قرار گیرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: این نشست تخصصی چهارشنبه ۲۰ آذرماه در سالن اجتماعات شهرداری تبریز برگزار و همچنین از برگزیدگان مقالات کاربردی همایش ملی شهر پایدار و گام دوم انقلاب تجلیل خواهد شد.