تراکتور در بازی امروز نشان داد که رو به رشدی دارد
سرمربی موقت تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه امروز نتیجه قابل قبولی را کسب نکردیم، گفت: تیم در بازی امروز نشان داد که رو به رشدی دارد.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا، احد شیخ لاری شامگاه دوشنبه در نشست خبری پس از بازی تیمش با ماشین سازان افزود: امروز در دربی تبریز تیم تراکتور با مشکلاتی همراه بود که از قدیم به ارث رسیده است.
سرمربی موقت سرخ پوشان تبریز خاطرنشان کرد: فوتبال برد و باخت دارد و فرقی نمی کند که چه تیمی باشد؛ مهم این است که هر تیمی تلاش بیشتری داشته باشد برنده خواهد شد.
شیخ لاری با بیان اینکه داشته هایمان همین است که می بینید، اضافه کرد: تیم ماشین سازی گل هایی که بدست آورد، یکی را از روی ضربه ایستگاهی و دیگری را از روی کرنر به ثمر رساند و به غیر این دو هیچ موقعیتی را بر روی دروازه ما نتوانست بوجود آورد.
وی با اشاره به اینکه در بیشتر دقایق بازی در نیمه دوم با سه بازیکن خط دفاعی را حفظ می کردیم و با بیشتر نفرات دیگر به حملات مشغول بودیم، اظهار کرد: می توانستیم در طول بازی پنج شش موقعیت گل خلق کنیم.
شیخ لاری اظهار کرد: کسانی که در سخت ترین شرایط مسئولیت قبول می کنند، در اقلیت بوده و شخصا” تمام تلاشم را کردم تا از این بازی مهم نتیجه بگیریم و بابت شکست مان از تک تک هواداران تیم معذرت می خواهم.
تیم تراکتور نتوانست دربی تبریز را به نغع خود تمام کند و ۲ بر یک مغلوب تیم همشهری خود ماشین سازان شد تا با ۱۸ امتیاز و ۲ بازی کمتر به رده نهم جدول لیگ برتر فوتبال سقوط کند.