سرمربی سبزقباهای تبریز با انتقاد از اینکه بعد از برد تیمش کسی به وی و بازیکنانش تبریک نگفته است، گفت: در رختکن من و بازیکنانم تنها بودیم.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا، رسول خطیبی شامگاه دوشنبه در نشست خبری پس از دربی فوتبال تبریز افزود: از سردار خرم تشکر می کنم که طی تماس تلفنی از من تشکر کرد و گفت شما امروز آرزوی فوتبال آذربایجان را برآورده کردید.
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی خاطرنشان کرد: انتظار دارم آقای میثاقی، مجری برنامه فوتبال، که ادعا کرده بود تیم ماشین سازی در هر بازی یقه همه تیم ها را می گیرد و مقابل تراکتور می بازد، از تیم ماشین سازی بابت این برد معذرت خواهی کند.
وی عنوان کرد: به رغم اینکه بازی امروز را بردیم، ولی می دانم کسانی هستند که از این پیروزی ناراحت شده و سعی در خروخ من از تیم ماشین سازی خواهند کرد، اما من از نوع بازی شاگردانم راضی بوده و عاقبت کار را به خدا می سپارم.
خطیبی اظهار کرد: چندین بار در طور بازی موقعیت سازی کرده و تیم تراکتور را که آنالیز خوبی از این تیم داشتیم، بسته بودیم.
وی اظهار کرد: همان طور که دیروز گفته بودم تیم ماشین سازی با هزینه مالی کم و بازیکنان جوان پا در رقابت های لیگ برتر گذاشته و مطمئن هستم با برد امروز حالا در میانه جدول باقی خواهد ماند و ترسی از سقوط این تیم ندارم.
تین ماشین سازی امروز از هفته چهاردهم لیگ برتر فاتح دربی تبریز شد و با ۱۹ امتیاز به رده هشتم جدول صعود کرد.