«غلامرضا صادقیان»، مدیرعامل تراکتور، پس از کسب نتایج ضعیف این تیم، استعفای خود را تقدیم مالک باشگاه کرد.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا صادقیان که از ابتدای فصل جاری مدیریت عامل باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور تبریز را بر عهده داشت، بعد از باخت ۲ بر صفر امروز تراکتوری ها مقابل ماشین سازی تبریز از سمت خود کناره گیری کرد.
در متن استعفای صادقیان خطاب به زنوزی، مالک باشگاه تراکتور، آمده است: با درخواست جنابعالی مسئولیت باشگاه بزرگ تراکتور را از اوایل خرداد ماه قبول نمودم تا بتوانم همانند سابق در زیرمجموعه گروه «دریک» مثمر ثمر واقع شده و بتوانم برای مردم آذربایجان و هواداران پرشور تراکتور شورآفرین باشم.
در متن استعفانامه اضافه شده است: در بخش های مختلف باشگاه با حمایت های جنابعالی توانستیم تغییرات مثبتی ایجاد کرده و به دفعات شور و شوق را به هواداران ارزانی کنیم ولی متاسفانه به دلایلی که مفصلا توضیح داده شد باشگاه روند عادی را طی نمی کند و همان طور که در جریان هستید کنترل موفقیت در باشگاه تراکتور در دست مدیریت نبوده و تصمیمات غیر مدیریتی و غیر ورزشی اجازه اداره باشگاه را از اینجانب سلب نموده است؛ لذا بدینوسیله استعفای خود را اعلام می نمایم.
تیم تراکتور در هفته چهاردهم لیگ برتر امروز با شکست دو بر صفر مقابل همشهری خود ماشین سازی با ۱۸ امتیاز به رده نهم جدول لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس سقوط کرد.
استعفای صادقیان از مدیریت عامل باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور در حالی انجام می گیرد که اوایل این هفته نیز مصطفی دنیزلی، سرمربی ترک تبار این تیم پرطرفدار، پس از کسب نتایج ضعیف و به دنبال توافق با باشگاه، از هدایت تیم کناره گیری کرد.