به گزارش جارچی اخبار به نقل از پایگاه خبری پلیس ،فرمانده انتظامی شهرستان “برخوار” از کشف یک محموله پارچه قاچاق که در انباری خارج از شهر “برخوار” دپو شده به ارزش ۳ میلیارد ریال خبر داد. 

سرهنگ “غلامرضا براتی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران انتظامی بخش “حبیب آباد” مطلع شدند افرادی، کارگاه تولید پارچه را به محل دپو و توزیع پارچه های قاچاق تبدیل کرده اند که برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی های لازم یک گروه از ماموران به محل اعزام شدند که مالکان کارگاه متوجه حضور ماموران شدند و پس از بستن درب های ورودی کارگاه اقدام به آتش زدن پارچه ها کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران با عوامل آتش نشانی هماهنگ شدند و آتش سوزی توسط آتش نشانان مهار شد که در مجموع ۱۲۷ طاقه پارچه سالم و ۲۰۰ طاقه پارچه سوخته کشف شد.

سرهنگ براتی با اشاره به اینکه مالکان کارگاه مدارک گمرکی را ارائه نداد بیان داشت: ارزش پارچه های کشف شده توسط کارشناسان ۳ میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار با اشاره به اینکه در این رابطه ۸ قاچاقچی نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند بیان داشت: هر گونه فعالیت در خصوص ورود و توزیع کالای قاچاق زمینه رکود اقتصادی و تورم را در کشور فراهم می کند که از عموم شهروندان تقاضا می شود اخبار مربوطه را در اسرع وقت از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.