مدیرعامل شرکت گازاستان اصفهان، گفت: ۶۸ درصد مشترکین گاز شهری و روستایی این استان برای تکمیل اطلاعات و دریافت پیامکی قبض گاز با ارائه شماره اشتراک خود از طریق وب سایت شرکت، سامانه پیامکی و تکمیل فرم پیوست قبوض تلفن همراه در اجرای این طرح همکاری کرده اند.

به گزارش جارچی اخبار و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان،سید مصطفی علوی، با اعلام این خبر اظهار کرد: از مجموع یک میلیون و ۸۷۰ هزار مشترک گاز در استان، تاکنون یک میلیون و ۲۷۱ هزار مشترک معادل ۶۸ درصد، در طرح حذف کاغذی قبوض گاز مشارکت کردند.

وی، با قدردانی از تعامل و همکاری خوب شهروندان در اجرای این طرح ملی افزود: بیشترین آمار ارسال اطلاعات مربوط به شهرهای اژیه،حسن آباد، خور،محمدآباد، نیک آباد، نصرآباد است که ۱۰۰ درصد مشترکین مشارکت نموده اند.

مدیرعامل شرکت گازاستان اصفهان، با اشاره به اینکه، ارسال قبض پیامکی از ۲۵ آذرماه همزمان با مراسم تقدیر از مشترکین نمونه شرکت گاز استان اصفهان در سال ۹۷ آغاز خواهد شد، گفت: تا زمان جمع آوری کامل شماره تلفن های همراه مشترکین، قبض گاز علاوه بر پیامک به صورت کاغذی نیز برای مشترکین ارسال می گردد و پس از آن مطابق دستورالعمل های ابلاغی صورتحساب گازبهای مصرفی صرفاً به شماره همراه ثبت شده مشترکین پیامک می شود.

مهندس علوی، با بیان این مطلب که تلاش می کنیم تا اجرای طرح حذف قبوض کاغذی گاز بدون دغدغه برای شهروندان انجام شود، گفت: مشترکین می توانند برای ثبت و تکمیل اطلاعات به صورت غیرحضوری، شماره اشتراک خود را به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۹۴ با الگوی (شماره اشتراک*۱)ارسال کنند.

وی، ادامه داد: همچنین با مراجعه به سایت شرکت ملی گاز ایران به آدرسwww.nigc.ir امکان تغییر شماره تلفن همراه دریافت کننده پیامک نیز از طریق مراجعه به سایت فراهم است. 

مدیرعامل شرکت گازاستان اصفهان، افزود: همچنین جمع آوری شماره همراه مشترکین، از اواسط آّبان ماه امسال به صورت حضوری توسط نیروهای بخش پیمانکاری کنتورخوان این شرکت نیز در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، اجرای طرح حذف کاغذی قبوض گاز را تکریم مشتری، بهره مندی از فناوری های نو، حفظ محیط زیست و صرفه جویی در هزینه ها اعلام کرد و افزود: مشارکت مردم در اجرای موفق این طرح موجب صرفه جویی قابل ملاحظه ای در مصرف کاغذ و جلوگیری از قطع هزاران درخت خواهد شد.