باشگاه پرسپولیس درحالی شایعات مربوط به لیست خروج این تیم در نیم‌فصل را تکذیب می‌کند که سرمربی سرخپوشان پیش از این در نشست با مدیرعامل باشگاه بازیکنانی که را نمی‌خواهد را مشخص کرده است!
به گزارش جارچی اخبار به نقل از مهر، انتشار لیست مازاد باشگاه پرسپولیس در برخی رسانه ها سبب تکذیب های متوالی مسئولان باشگاه و بازیکنانی شد که دیگر جایی در تفکرات گابریل کالدرون ندارند.
سرمربی آرژانتینی سرخپوشان حدود دو هفته پیش لیست خروج خود را در جلسه با محمدحسن انصاریفرد به مدیرعامل باشگاه اعلام می کند اما ابلاغ کتبیِ آن را منوط به هفته‌های پایانی نیم فصل جاری مسابقات کرده است.
سرمربی سرخپوشان پایتخت قصد دارد بازیکنانی را که انضباط تیم و همچنین آمادگی بدنی خود را برای حضور در لیست ۱۸ نفره رعایت نمی کنند کنار بگذارد.
لیست پنج نفره شفاهی کالدرون با اندکی تغییر به رسانه ها درز پیدا می کند تا باشگاه پرسپولیس را وادار به واکنش کند. با این حال قطعا چهار تا پنج بازیکن پرسپولیس در فهرست نهایی مازاد سرخپوشان قرار خواهد گرفت.
همین امر باعث شده تا مدیران همراه با بازیکنان شروع به تکذیب این موضوع و حتی مصاحبه های خود با رسانه های مختلف کنند تا اصل ماجرا را زیر سوال ببرند.
اتفاقی که دیر یا زود رخ می دهد تا این باشگاه بتواند مهاجم و هافبک مورد نظر خود را در اختیار بگیرد. با این حال باشگاه پرسپولیس به جای اینکه بخواهد سعی بر حل آرام مشکلات و ایجاد انگیزه برای بازیکنان باتجربه اما همواره نیمکت نشین خود کند سعی بر حذف اصل این ماجرا باشد.
لیستی که قرار است پس از بازی پرسپولیس مقابل شهرداری ماهشهر در یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور در اختیار محمدحسن انصاریفرد قرار بگیرد تا مازادهای پرسپولیس را راضی به جدایی از این تیم کند.