علی فتحی عصر چهارشنبه در حاشیه نشست ستاد مدیریت بحران البرز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت : با حفاری این چاه ها در محدوده هایی مانند پل های زیرگذر و نقاط حادثه خیز کرج گام موثری برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر و منازل برداشته شده است.
به گزارش جارچی اخبار و به نقل از ایرنا, وی ادامه داد: تلاش ها براین است تا اقدامات لازم برای پیشگیری از حوادثی مانند جاری شدن سیل در مناطق مختلف کلانشهر کرج انجام شود.

فتحی گفت : فاز دوم مطالعاتی در زمینه شناسایی نقاط آسیب پذیر و حادثه خیز در کرج انجام شده و نتیجه آن به مناطق دهگانه شهرداری کرج ابلاغ شد.

مدیر بحران شهرداری کرج بیان داشت : سرفصل های خدماتی برای مناطق آسیب پذیر کرج نیز به مدیران شهری ابلاغ شده تا اقدام لازم به عمل آورند.

فتحی افزود: در بخش مدیریت بحران در فصل زمستان اقدامات خوبی در سطح شهر کرج انجام شده و ماشین آلات برای برف روبی یا مهار سیلاب ها آماده شده است .

وی اظهار داشت: امکانات و تجهیزات زمستانی در حد نیاز به مناطق دهگانه شهرداری کرج انتقال یافته و برحسب نیازها خدمات رسانی خواهد شد.

مدیر بحران شهرداری کرج گفت : بارندگی های سال زراعی جاری تاکنون خطری متوجه کرج نکرده اما اقدامات پیشگیرانه با سرعت در حال انجام است.

کلانشهر کرج با یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارای ۱۰ منطقه شهری است.