به گزارش  خبرنگار  جارچی اخبار از یزد ،  محمد رضا کاظمی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق گفت: هفته نخست مرحله برگشت مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان یزد با پیروزی سنگ آهن بافق به پایان رسید.

او افزود: در این دیدار که بین تیم‌های اشکذر و سنگ آهن برگزار شد شاگردان مجید رنجبر توانستند با گل‌های مجتبی جعفری و احسان حسنی ۲ بر ۰ پیروزی میدان شوند و صدر جدول این رقابت‌ها را را از آن خود کنند.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق ادامه داد: شاگردان مجید رنجبر باید در هفته آینده از مهربد میبد میزبانی کنند، تیمی که در مقابل رقبای سنگ آهن در جدول ایستادگی کرده و امتیازی به آن‌ها نداده است.

کاظمی تصریح کرد: مهربد میبد در دو بازی رفت و برگشت در مقابل میرک کیش مهریز و همچنین در مقابل فولاد آلیاژی در دور رفت به نتیجه تساوی دست یافته و امتیازی به این تیم‌ها نداده است.

در هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان یزد، تیم مهربد میبد و میرک کیش مهریز با هیچ گلی بازی را تمام کردند، تیم آریا یزد و فولاد آلیاژی یزد با ۲گل تساوی شدند، تیم آدران یزد با ۳گل پیروز تیم خوش نوش کویر ابرکوه با ۲گل شد و تیم تندیس زارچ با ۵گل از سد تیم سرخپوشان یزد گذشت.